Ulvehunger..

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Flere?? Jeg er så sulten og sugen på alt mulig.
Har akkurat spist en stor middag. 10 min senere heiv jeg i meg 4 brødskiver med nutella!! Og enda lyst på mer... Bare skammen som holder meg igjen! *flau*

Ja! Har sikker vært i kjøleskapet 10 ganger i dag å snoket etter noe digg... spiste middag for 2 timer sia, og nå sitter jeg å dytter i meg 2 skiver med nugatti.. bare for lysten sin skyld :p håpløst

Tips på de værste dagene: drikk mye vann. Stilner en god del av sulten :)

Du er ikke aleine... jeg spiser å spiser.. alt, hele tida føler det ut som..
Det kan jo ikke være sunt? Off, får dårlig samvittighet der jeg sitter å spiser, haha :p

Åh...jeg får ikke til å spise en skikkelig dose middag engang. Blir kvalm om jeg spiser "vanlige" porsjoner, så matlysten er blitt heller laber :(

Som å høre meg selv, jeg leter i kjøleskapet hver andre time!! Og gjerne noe søtt innimellom også, klarer virkelig ikke å holde meg unna. Drikker mye vann i håp om at det hjelper, men synes ikke det, flyr bare på toalettet isteden.. Uff!

Samme her! :( Ingenting hjelper altså. Uansett hvilken type mat etc jeg spiser, er jeg like fort sulten igjen... Dette blir "gøy", å se om jeg klarer å "slå" mine +20kg sist svangerskap :P

Er vel her jeg som gastric sleeve operert er heldig - jeg klarer så lite per måltid at jeg faktisk må spise hver 2 time! :-) blir mye god mat på meg nå for å si det sånn ;-)

Her går alt ned på høykant! Og det verste e at etter 20-30 min så e eg sulten igjen :( og har så lyst på alt søtt i tillegg!
I natt var eg oppe kl.01 og spiste en rislunsj ;)

Off..nå gjelder dette meg også.. Mat mat mat ... Også om natten.. :-( prøver så godt jeg kan å ikke spise om natten.. Men eller eter jeg mye om dagen no..

Jepp. Spiser hele tiden. Eller drikker noe... Er ikke nødvendigvis alltid så sulten, men føler jeg blir uvel og at blodsukkeret faller så drastisk hvis jeg ikke konstant småspiser på noe :/

De 3 første månedene spiste jeg derimot "ingenting". (kvalm!) så det er vel lov å ta igjen litt for det ;)

Nevnte det for jordmora idag, og hun sa det bare var å spise i vei :) Prøve med litt sunne alternativer bare...

Back
Topp