Hei
Er det flere som sliter med ulvehunger og kvalme? Jeg kunne spist konstant tror jeg, at jeg lett kunne fått ned 3 brødskiver hver time uten problem er ingen overdrivelse. 30-60 min etter store måltider kjennes det ut som jeg ikke har spist hele dagen og jeg blir så kvalm og desperat etter mat at jeg sliter med å holde ut til lunsj/middag
prøver å stilne sultfølelsen med frukt og sunne alternativer men for å føle meg mett må jeg opp i ganske store mengder...
Jeg hadde også dette med nummer 1, ikke med nummer 2, men jeg har ikke funnet noe gode tiltak for å forebygge en ekstrem vektøkning i første trimester annet enn å pine meg igjennom kvalme/sult og holde meg opptatt for å få tankene over på noe annet. Vekten viser allerede + 2,5 kg i uke 9+2 så jeg ønsker gjerne at dette kan stabilisere seg snart
Noen som har noen tips?
Er det flere som sliter med ulvehunger og kvalme? Jeg kunne spist konstant tror jeg, at jeg lett kunne fått ned 3 brødskiver hver time uten problem er ingen overdrivelse. 30-60 min etter store måltider kjennes det ut som jeg ikke har spist hele dagen og jeg blir så kvalm og desperat etter mat at jeg sliter med å holde ut til lunsj/middag
prøver å stilne sultfølelsen med frukt og sunne alternativer men for å føle meg mett må jeg opp i ganske store mengder...Jeg hadde også dette med nummer 1, ikke med nummer 2, men jeg har ikke funnet noe gode tiltak for å forebygge en ekstrem vektøkning i første trimester annet enn å pine meg igjennom kvalme/sult og holde meg opptatt for å få tankene over på noe annet. Vekten viser allerede + 2,5 kg i uke 9+2 så jeg ønsker gjerne at dette kan stabilisere seg snart
Noen som har noen tips?
)
Har nok ikke hjulpet at dattra på 14 mnd har vært syk den siste uken og plutselig ammer langt mer enn det som har vært normalen de siste månedene, så her går jeg og nærer en hel liten familie.
men nå har jeg plutselig mistet matlysten… og det samme skjedde sist! Etter uke 10 slet jeg med mat og barnet åt meg opp innenfra
Hadde ikke noe igjen på armer og ben, bare magen og babyen som vokste