Ulvehunger og uvel

Mays’n

Blir kjent med forumet
Holder på å bli kokko. Er konstant ihjel sulten og uvel. Noen som vet om disse armbåndene hjelper på uvelhet? Er ikke direkte kvalm, men vært kronisk fyllasjuk i snart 2 uker.pluss sinnsyk trøtt, så har lagt på sofaen i 2uker også. Dårlig kombo. Fortsetter denne enorme sulten kommer man jo til å bli 150kg innen man er 6mnd på vei. Når gir dette seg…. 15år siden sist, så enten har eg fortrengt dette, ellers hadde eg ikke det sånn som dette.

Jeg har også ligget strak ut på sofaen og bare spist og spist og spist i det uendelige de siste ukene. Jeg måtte prøve seabands i dag. Etter noen timer så tar de bort den aller verste uvelheten/sulten. Jeg kommer nok til å fortsette med det. Selvfølgelig i kombinasjon med å fortsatt spise x antall flere måltider enn vanlig

Samme her:wideyed: heldigvis er kvalmen på tur bort nå, men denne ulvehungeren er ekstrem! Går fra å ikke være sulten til MEGASULTEN på et knips:wtf: jeg prøver å ikke spise mer enn jeg burde, men der er dager det jammen ta ikke er enkelt assa:smiley-ashamed005

Jeg har også ligget strak ut på sofaen og bare spist og spist og spist i det uendelige de siste ukene. Jeg måtte prøve seabands i dag. Etter noen timer så tar de bort den aller verste uvelheten/sulten. Jeg kommer nok til å fortsette med det. Selvfølgelig i kombinasjon med å fortsatt spise x antall flere måltider enn vanlig[/QUOTE
Da må eg prøve det. Begynner å bli ganske desperat no. Prøver å begrense det og kjører på med vannmelon. Men no byr det meg i mot også.
Ganske sikker på at eg kunne spist kontinuerlig gjennom hele dagen. Aldri opplevd maken. Måtte få gubben til å kjøpe deodorant og håndsåpe uten parfyme i dag. Og eg e sånn som bruker parfyme hver dag. Kjører gjerne hjem igjen om eg har glemt det. No klarer eg ikke tanken en gang. Blir dårlig når resten av huset e i dusjen og såpelukten kommer sigende.

Samme her:wideyed: heldigvis er kvalmen på tur bort nå, men denne ulvehungeren er ekstrem! Går fra å ikke være sulten til MEGASULTEN på et knips:wtf: jeg prøver å ikke spise mer enn jeg burde, men der er dager det jammen ta ikke er enkelt assa:smiley-ashamed005
Samme her. Sånn type 5. min maks etter siste tygg har landet i magesekken. Så bra. Hvor langt er du kommet ?

Samme her. Sånn type 5. min maks etter siste tygg har landet i magesekken. Så bra. Hvor langt er du kommet ?
Jeg ser på terminlisten at jeg er én dag mindre på vei enn deg, 7+5. Men gyn målte meg til termin 23.jan i dag, altså 8+0 eller 8+1 så vi er vel ca likt :happy: Prøv seabands, jeg har ikke hatt behov for å spise noe i kveld før jeg la meg, og det er det garantert seabandsene som kan for

Jeg ser på terminlisten at jeg er én dag mindre på vei enn deg, 7+5. Men gyn målte meg til termin 23.jan i dag, altså 8+0 eller 8+1 så vi er vel ca likt :happy: Prøv seabands, jeg har ikke hatt behov for å spise noe i kveld før jeg la meg, og det er det garantert seabandsene som kan for
Jeg ble satt tilbake 4 dager når jeg var på tul på tirsdag, så jeg fikk foreløpig ny termin 28. jan. :dead:Takk for tips, jeg ska få tak i seabands i morgen den dag.:happy:

Huff, signerer denne! Spiser og spiser!
Satser på at dette roer seg noe når vi kommer til 2 trimester :joyful:
Jeg la på meg over 30 kg sist, lurer på hvordan det går denne gangen :nailbiting:

Jeg la på meg over 30 kg sist, lurer på hvordan det går denne gangen :nailbiting:

Jeg føler med deg, og de andre også. Jeg la på meg 27 kg sist, og rakk kun å gå ned 16 av dem før jeg blei gravid igjen (ca 1 år etter fødsel). Jeg er spent på om jeg bikker 150 kg denne runden

Får håpe det. Jeg kjøpte seabands i går, har gått med de siden. Til og med lagt med de, tørr ikke ta de av. He he. De har hjulpet litt på den værste fyllesyken, men ikke ulvehungeren. De har de forresten på 30% på apotek 1 på nett. Men man kan velge å hente de i butikk etter 1time.

Får håpe det. Jeg kjøpte seabands i går, har gått med de siden. Til og med lagt med de, tørr ikke ta de av. He he. De har hjulpet litt på den værste fyllesyken, men ikke ulvehungeren. De har de forresten på 30% på apotek 1 på nett. Men man kan velge å hente de i butikk etter 1time.
Jeg sover også med de :hilarious: tør ikke å ta de av jeg heller

Jeg forsøkte å ta de av nå, siden jeg har følt meg litt okei i dag. Klarte å være ca 0,5-1t uten før jeg helt febrilsk MÅTTE få de på igjen ASAP :arghh: måtte også dusje i dag tidlig, da måtte jeg løpe ut av dusjen etter 3 min og var nær å kaste opp, men fullførte og fikk på meg armbåndene igjen fortere enn svint. Så for meg har de i hvert fall en viss effekt

Last edited:
Jeg forsøkte å ta de av nå, siden jeg har følt meg litt okei i dag. Klarte å være ca 0,5-1t uten før jeg helt febrilsk MÅTTE få de på igjen ASAP :arghh: måtte også dusje i dag tidlig, da måtte jeg løpe ut av dusjen etter 3 min og var nær å kaste opp, men fullførte og fikk på meg armbåndene igjen fortere enn svint. Så for meg har de i hvert fall en viss effekt
Ja, da kan du jo trygt si at de funker :happy: Har følt meg bedre i dag, enn de siste 14 dagene, så de funker nok her og. Man kan vel kanskje ikke forvente 100% bedring:happy090

Kjenner meg SÅ igjen med uvelhet/kvalme og sulten :hungover: nå spiser jeg nesten hele tiden føles det som, spiser for å holde kvalmen i sjakk.

Jeg kunne tenkt meg å prøve seabands, men det er jo avslørende når man ønsker å vente med å fortelle omverden om graviditeten?!

Kjenner meg SÅ igjen med uvelhet/kvalme og sulten :hungover: nå spiser jeg nesten hele tiden føles det som, spiser for å holde kvalmen i sjakk.

Jeg kunne tenkt meg å prøve seabands, men det er jo avslørende når man ønsker å vente med å fortelle omverden om graviditeten?!
Det er avslørende ja. Så her går jeg kun i langermet når jeg er med andre :happy:

Back
Topp