Ultrasvak...

Hvisker et stille gratulerer :)

Det er fortsatt stor sannsynlighet for at jeg tar feil altså, men det føles ikke slik :-)

...skygge av en strek som nok bare jeg kan se. Men kombinert med symptomene mine er jeg 80% sikker på at dette går veien. 11 dpo.
Min cb plus test var ultrasvak 13 dpo,måtte nesten overtale sambo til å se at det var noe der,hehe..neste dag lyste det GRAVID på cb digital;)

Krysser fingrene for positiv test

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Spennende. Denne streken var mer "her ser du hvor streken kan være" enn "her er streken". Sikker på ingen andre ser den.

Kan du legge ut et bilde? Ble veldig nysgjerrig, fikk svak test i morges selv. men denne gangen er testen sterkere enn de skyggene jeg hadde forrige PP i hvertfall :)

Kvalm og dødstrøtt. Menssmerter og stikkinger. Svimmel og aggressiv. 12dpo i morgen, og uhyre spent på testen.

Takk. Akkurat i dette øyeblikket kjennes det ut som jeg skal få mensen x2, så nå lurer jeg fælt!

Hadde det også litt sånn. Men nå er jeg 4 dager på overtid. :-) håper du har en spire. :-)

Takk, jeg begynner å miste troen litt nå. Like usynlig skygge på testen i dag, og følelsen av at mensen kommer. 12 dpo. Fortsatt håp?

Det er ingen verdens ting å se. Er nok bare skyggestrek, så jeg dropper å ta noe utgangspunkt i den. Det å teste på morgenurin er jo helt meningsløst for meg. Har en sønn som vekker meg natten igjennom, og jeg må tisse flere ganger hver natt. Morgenurin er derfor bare 2 timers oppsamling :p

Med førstejenta mi var streken på første test så svak at jeg måtte holde testen i en spesiell vinkel for å se streken, men selv om den var utrolig svak så var den der. Det var vel 10dpo tror jeg.

Men var det farge? Denne er jeg helt sikker på at kun jeg ser, og det er sikkert bare en skygge av hvor streken ville vært.

Back
Topp