Ultraportalen

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Noen som har vært hos ultraportalen i Trondheim? Ser på timebestillingen at det ikke står noe om hva timen inneholder. Så er det noen som vet hva de gjør?

Jeg har vært 2 ganger :) det er en veldig trivelig dame som har vært der når jeg har hatt time :) går igjennom alle mål osv med oss å forklarer bra å får se på babyen en stund :) var i uke 8 og 12 jeg da så var ikke så aktuelt med minnepenn, bare bilder men jeg skal på 3d neste uke å da får man jo med usb/cd med bilde osv : )

Appen ❤️

Okey..ble bare usikker på om det var 3d som ble tatt..tenkte å bestille time der når jeg er i uke 23 og det er fordi jeg vil ha 3d bilder

står at etter uke 13 får man minnepenn. har de under vurdering. men tenker evt å dra på oul først så litt senere ditt kanskje

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal i morgen!:)

La inn på skjult :-D
Men det gikk kjempebra, inni magehuset ligger en perfekt liten guttebaby. Hun tok masse mål, og alt tilsa at jeg er 16 uker i dag (mens: 15+3) :-) Hun var veldig flink, har jobbet på St.olav i 25 år- det samme har de andre damene som jobber på ultraportalen. Fikk med en minnepennen med flere videoklipp og masse bilder. Anbefaler absolutt de videre! Hun hadde god tid og svarte godt på alle spørsmålene :-) sjekket alle organer, morkaka og mange fostervann :-)

ImageUploadedByBV Forum1404333213.036182.jpg

La inn på skjult :-D
Men det gikk kjempebra, inni magehuset ligger en perfekt liten guttebaby. Hun tok masse mål, og alt tilsa at jeg er 16 uker i dag (mens: 15+3) :) Hun var veldig flink, har jobbet på St.olav i 25 år- det samme har de andre damene som jobber på ultraportalen. Fikk med en minnepennen med flere videoklipp og masse bilder. Anbefaler absolutt de videre! Hun hadde god tid og svarte godt på alle spørsmålene :) sjekket alle organer, morkaka og mange fostervann :)

Vis vedlegget 67209

Fikk du 3D også?

Så fine bilder. :) Og så bra at de tar seg god tid og gjør det grundig. :)

Back
Topp