Ultraportalen Trondheim

PrincessConzuela

Andre møte med forumet
Noen som har erfaring med Ultraportalen i Trondheim? Vi ska dit om to uker å se på lille i 3d. Gleder oss masse! Vært kjekt å høre om andres opplevelser og erfaringer derifra :)
 
Vi ska dit 29 september, fordi æ har hørt masse positivt om dæm Kjenne mang som har vorre der å som e kjæmpefornøyd, så håpe æ blir like fornøyd sjøl å
 
Ååh, så gøy 

Jeg også har hørt masse godord om stedet, jordmødrene og opplevelsen! Vi gleder oss helt utrolig mye!

Lykke til til dere også! Jeg skal oppdatere når vi har vært der 
 


PrincessConzuela skrev:
Ååh, så gøy 

Jeg også har hørt masse godord om stedet, jordmødrene og opplevelsen! Vi gleder oss helt utrolig mye!

Lykke til til dere også! Jeg skal oppdatere når vi har vært der 

D blir ei fantastisk opplevels Blir koselig med oppdatering
 
Har vært der 2 ganger, og er fantastisk fornøyd - og vil absolutt anbefale de videre :-) Herlige jordmødre!
 
Da har vi vært å sett på jenta vår 

Kjempeflott opplevelse! Anbefales på det sterkeste! Vi fikk se noen helt utrolige bilder av  henne, hun lå kjempebra til å starten. Snudde seg litt mot slutten og ville ikke vise seg noe særlig tilslutt :P Men vi fikk noen fine bilder og filmsnutter! Hun var kjempeaktiv under hele sesjonen, hikka og sprella i ett sett 


 


PrincessConzuela skrev:
Da har vi vært å sett på jenta vår 

Kjempeflott opplevelse! Anbefales på det sterkeste! Vi fikk se noen helt utrolige bilder av  henne, hun lå kjempebra til å starten. Snudde seg litt mot slutten og ville ikke vise seg noe særlig tilslutt :P Men vi fikk noen fine bilder og filmsnutter! Hun var kjempeaktiv under hele sesjonen, hikka og sprella i ett sett 




Ååååh,så hærlig :o) Regne me d va ei fantastisk opplevels!!!!!
Håpe vi e like heldig å får sjå en baby som vil vis sæ fram
Vi ska på 3D om ei uke å gler oss supermasse!!!! Blir speinnanes å sjå om vi har ei lita Katinka i magen
 


Tuppeline skrev:


PrincessConzuela skrev:
Da har vi vært å sett på jenta vår 

Kjempeflott opplevelse! Anbefales på det sterkeste! Vi fikk se noen helt utrolige bilder av  henne, hun lå kjempebra til å starten. Snudde seg litt mot slutten og ville ikke vise seg noe særlig tilslutt :P Men vi fikk noen fine bilder og filmsnutter! Hun var kjempeaktiv under hele sesjonen, hikka og sprella i ett sett 




Ååååh,så hærlig :o) Regne me d va ei fantastisk opplevels!!!!!
Håpe vi e like heldig å får sjå en baby som vil vis sæ fram
Vi ska på 3D om ei uke å gler oss supermasse!!!! Blir speinnanes å sjå om vi har ei lita Katinka i magen


Anbefaler å ha med deg cola eller noe som du kan drikke hvis babyen er litt rolig! Jeg hadde med, men hadde ikke behov for det akkurat da babyjenta vår er meget aktiv for tiden  

Masse lykke til og må dere få en like herlig opplevelse som vi fikk!


 


PrincessConzuela skrev:


Tuppeline skrev:


PrincessConzuela skrev:
Da har vi vært å sett på jenta vår 

Kjempeflott opplevelse! Anbefales på det sterkeste! Vi fikk se noen helt utrolige bilder av  henne, hun lå kjempebra til å starten. Snudde seg litt mot slutten og ville ikke vise seg noe særlig tilslutt :P Men vi fikk noen fine bilder og filmsnutter! Hun var kjempeaktiv under hele sesjonen, hikka og sprella i ett sett 




Ååååh,så hærlig :o) Regne me d va ei fantastisk opplevels!!!!!
Håpe vi e like heldig å får sjå en baby som vil vis sæ fram
Vi ska på 3D om ei uke å gler oss supermasse!!!! Blir speinnanes å sjå om vi har ei lita Katinka i magen


Anbefaler å ha med deg cola eller noe som du kan drikke hvis babyen er litt rolig! Jeg hadde med, men hadde ikke behov for det akkurat da babyjenta vår er meget aktiv for tiden  

Masse lykke til og må dere få en like herlig opplevelse som vi fikk!




Tusen takk Bærre ei kort uke igjæn t vi ska ivei no Ska ta me cola i tilfelle hu e rolig ja
 
Back
Topp