Ultraportalen Trondheim - erfaringer?

linegj

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som har erfaringer med Ultraportalen i Trondheim? Har bestilt tidlig ultralyd når jeg er 12+2 :)
 
De er kjempe hyggelige, tar seg tid og er veldig flinke. De fleste jobber jo både der og hos st.olavs. Var der to ganger forrige svangerskap og var der nå 13+1. Blir sikkert en 3D UL etterhvert også ;-) syns også de har gode apparater med bra kvalitet på bildene!
 
Var der på 3D. En veldig fin opplevelse :)
 
De er kjempe hyggelige, tar seg tid og er veldig flinke. De fleste jobber jo både der og hos st.olavs. Var der to ganger forrige svangerskap og var der nå 13+1. Blir sikkert en 3D UL etterhvert også ;-) syns også de har gode apparater med bra kvalitet på bildene!

Var der på 3D. En veldig fin opplevelse :)

Tusen takk for svar! Begynner å glede meg :D
 
Anbefales. Mye bedre kvalitet på både skjerm og bildene enn på ordinær ul på sykehuset. Og de tar seg god tid. Var der i uke 9 og i uke 14. i uke 14 fikk vi med oss minnepenn med flere videosnutter og masse bilder. Veldig moro :)
 
Anbefales. Mye bedre kvalitet på både skjerm og bildene enn på ordinær ul på sykehuset. Og de tar seg god tid. Var der i uke 9 og i uke 14. i uke 14 fikk vi med oss minnepenn med flere videosnutter og masse bilder. Veldig moro :)

Ååå, de minnepinnene <3
Det var så koselig å få se filmer av lillemor <3
 
Superfornøyd vi også :D Flinke og hyggelige damer som jobber der :)
 
Ååh nå ble jeg skikkelig glad :D Skal kose oss på graffi etter timen så jeg ser virkelig frem til den dagen :D
 
Kjempefornøyd! :D Var der i uke 11 og 16, og skal nå i uke 27 på 3D-ultralyd:) de er veldig flinke, tålmodige og tar seg god tid!
 
Kjempefornøyd! :D Var der i uke 11 og 16, og skal nå i uke 27 på 3D-ultralyd:) de er veldig flinke, tålmodige og tar seg god tid!

Når du var på ul i uke 11 måtte du ta innvendig ul eller klarte det seg med utvendig? :)
 
Prøvde utvendig først og det gikk fint, men tok innvendig etterpå da det ble bedre bilder og vi fikk se baby litt bedre:)

Okei! Håper jeg slipper innvendig egentlig hehe :Dahl
 
Vi var der på 3D ultralyd, kjempefornøyd!! Tok seg god tid og forklarte masse, og vi fikk med mange flere bilder og filmer enn forventa :love7
 
Kjempefornøyd! Var der i uke 28 sist og i uke 7 nå. De er så hyggelige og tar seg god tid til å forklare. Får litt sånn spa følelse av å komme dit også :) Da jeg var der i uke 7 nå prøvde de utvendig først og fikk så gode bilder at jeg slapp innvendig :) Har kun hatt innvendig før uke 12 i tidligere svangerskap da.
 
Back
Topp