Ultralydtråd

Ok, skjønner. Fint å få svar på en lørdag også:cool:
Åja, alt så bra ut i ultralyden, men jeg får svar av NIPT (kromosomfeil og kjønn) om 10 dager :) Det var en litt forvirrende innlegg, my bad! :smiley-ashamed004
Men det var fortsatt bra å få mulighet til å ta en ultralyd (og NIPT) på lørdag, spesielt mtp kjøretid til Sverige da :)

Har vært på privat tidlig ultralyd og alt så heldigvis bra ut. Bankende hjerte, riktig størrelse og alt så fint ut. Er så letta! Forrige graviditet endte i SA, men nå har jeg mer troa.
Litt gøy var det å ha morkaka bak. Det har jeg ikke hatt før, så kanskje partner kan få kjenne mer spark osv.

Har vært på privat tidlig ultralyd og alt så heldigvis bra ut. Bankende hjerte, riktig størrelse og alt så fint ut. Er så letta! Forrige graviditet endte i SA, men nå har jeg mer troa.
Litt gøy var det å ha morkaka bak. Det har jeg ikke hatt før, så kanskje partner kan få kjenne mer spark osv.
Hipp hurra! Så herlig :love017 Jeg tror vi har hatt omtrent samme skjebne. Jeg var i alle fall i Mai 2026-gruppen, men mistet i MA i uke 6+4 ca. Vi må satse på riktig utfall denne gangen!
:Heartred

Hipp hurra! Så herlig :love017 Jeg tror vi har hatt omtrent samme skjebne. Jeg var i alle fall i Mai 2026-gruppen, men mistet i MA i uke 6+4 ca. Vi må satse på riktig utfall denne gangen!
:Heartred
Da krysser vi fingrene for oss! Det er fint å være på ultralyd og få gode nyheter!

Var på ny UL i dag, og gærningen måler 13+4 selv om jeg bare er 12+6. IVF frossen syklus, så det er ikke så mye tvil om unnfangelsesdato. Pappaen er 1.92m høy og var 54cm da han ble født og har veldig lang rygg. Sammenheng? Flere som har store babyer? Alt så normalt ut heldigvis :love017

Frøkna som ble født 32+3 var 46 og 2250 g. Folk fikk sjokk da hun var så stor når hun ble født..
men kjæresten var stooor når han ble født.
Så er spent på denne, hvis jeg kommer meg til termin :nailbiting:

Var på ny UL i dag, og gærningen måler 13+4 selv om jeg bare er 12+6. IVF frossen syklus, så det er ikke så mye tvil om unnfangelsesdato. Pappaen er 1.92m høy og var 54cm da han ble født og har veldig lang rygg. Sammenheng? Flere som har store babyer? Alt så normalt ut heldigvis :love017
Jeg har blitt flyttet en hel uke frem begge svangerskapene tross jeg har vært veldig sikker på unnfangelse med hyppige eggløsningstester. Alle babyer «vokser likt» i dette stadiet, så trenger ikke bety at baby blir veldig stor. Det kan være implantatasjonen skjedde raskt. Baby begynner jo vokse fra da. Noen implantater tregere. :D Men skal sies at deres fødselsvekt kan spille inn ved fødsel, og overtid eller ikke har mye å si. Men for tidlig nå å vite om baby er stor eller ikke.

Back
Topp