ultralydtimene vår

-Moni-

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Har fått innkalling til ordinær ultralyd. fått time 4 desember. når har dere fått??

Nå tenkte jeg: Det har jeg ikke fått enda. Lurer på når den kommer i posten. Men så kom jeg på. Har jo ikke vært til legen enda, så er jo ingen som vet om det. He he he he :-D

Skal til jordmor på tirsdag, rekner med at jeg kan få en time da, hun ringer bare til sykehuset, for jeg jobber turnus så er flott om jeg får vite det når sånn at jeg kan ta en dag jeg har fri :)

Jeg har ikke før 7. Desember! Holder på å gå på veggen! Er så lenge til. Heldigvis har jeg veldig tidlig på morgenen den dagen da ^^ men blir nærme opptil jul å få vite kjønnet, syns det var litt kjipt.. Men Oslo er Oslo!

kariness skrev:
Jeg har ikke før 7. Desember! Holder på å gå på veggen! Er så lenge til. Heldigvis har jeg veldig tidlig på morgenen den dagen da ^^ men blir nærme opptil jul å få vite kjønnet, syns det var litt kjipt.. Men Oslo er Oslo!

Du har vel fått time et sted mellom uke 17 og 20. Det er da alle fostere er mest like i vekstutvikling, og satt som en standard for å måle seg frem til termindato. Første gang fikk jeg time i uke 22, så da tok jeg kontakt, de hadde gjort en feil, fikk ny time i uke 20.

lan77 skrev:

kariness skrev:

Du har vel fått time et sted mellom uke 17 og 20. Det er da alle fostere er mest like i vekstutvikling, og satt som en standard for å måle seg frem til termindato. Første gang fikk jeg time i uke 22, så da tok jeg kontakt, de hadde gjort en feil, fikk ny time i uke 20.

ja! Jeg har fått i 18+5.. Jeg hadde ho håpet jeg fikk i 17+0 ^^ haha. Men det er jo greit. Er veldig fornøyd med mai-baby nå altså, så vi får vite kjønnet før jul, er veldig praktisk med tanke på gaver :D;)

Fant ut at jeg var gravid i dag jeg... Så har ikke kommet så langt enda :) skal ringe legen neste uke, å få en samtale med ho da :)

Har ikke vært hos legen ennå, så ingen avtaler på vent her.
Gleder meg til tiden er inne for det da!

Jeg fikk tilbud om UL når jeg var hos legen pga kvalmen og sykemelding på onsdag som var. Takka nei... Vil heller vente til jeg ser mer oog slipper den der innvendige UL... Har planer om å gå til privat jordmor før ordinær UL slik som jeg gjorde sist.. :) Håper å gå i rundt uke 14... :) Ikke sååå lenge til det da :)

Fått ordna meg tidlig-UL, så skal til min første ultralyd i uke 13. Ordinær UL får jeg vel vite etter første ordinære kontroll hos legen i uke 12. Blir vel slutten av november/starten av desember på meg.

Skal til min 4 UL dette svangerskapet den 10/10, pga. mye komplikasjoner dette svangerskapet. Så venter nok til jeg har vært der før jeg bestiller første time til jordmor:-)

Back
Topp