Ultralydrapport :)

Belissima

Glad i forumet
Da var ENDELIG dagen kommet for min del, og med friskt mot troppet jeg opp på sykehuset.

Hurra, jeg fikk til og med 2 kontroller siden jeg først fikk student under utdannelse til å bli ultralydjordmor, så hun var veldig grundig, forklarte, og vi fikk skikkelig sightseeing i magen. Så tok hun ordentlige ultralydjordmoren over, og så var det vanlig kontroll, der de så på babyen i forskjellige vinkler, tok mål, tok bilder osv, så vi var inne i godt over en time :)

MEN jeg har morkaka på fremveggen og bakveggen (den går rundt på siden og ikke under babyen), men de trodde den var ganske langt nede så skal på ny sjekk for å forhåpentligvis få bedre bilder.. Så siden babyen var helt isolert av morkake var det vanskelig å se så mye så vi fikk ikke vite kjønn (herreguuud, jeg dør av nysgjerrighet) og terminen ble flytta fra 17. til 23. august (grrr) :)

Så bra at alt var fint med den lille og at dere fikk en lang kikk :) men kjedelig at dere ikke fikk vite hva som skjuler seg der inne når dere gjerne vil vite det, satser på at de ser det på neste kontroll :)

Så bra at alt var fint med den lille og at dere fikk en lang kikk :) men kjedelig at dere ikke fikk vite hva som skjuler seg der inne når dere gjerne vil vite det, satser på at de ser det på neste kontroll :)

:)

Gratulere med overstått oul og frisk og fin baby <3 Litt kjedelig at h*n var så sjenert med å vise utstyret da, tenker du døøør av nysgjerrighet ja =D Når blir neste kontroll?

På sykehuset skal jeg ikke inn før rundt 1. Juli, så det er veldig lenge til. Men har vurdert 3D, siden det har kommer hit i byen, og det blir vel rundt månedsskiftet mai/juni i såfall..

Men vi får se, jeg endte opp med hyppige kontroller sist svangerskap, så ingenting er skrevet i stein :-)

Gratulerer med frisk bebis! ;)

Jeg hadde også morkaken for langt på siden og for langt nede, så må inn på ny kontroll i uke 32. Jeg fikk heldigvis se kjønnet da :p

Back
Topp