Jaja, så har jeg vært på kontroll i dag. Alt er flott med tvillingene. Normal mengde forstervann og fin hjerteaksjon på begge to. De var selvfølgelig så urolige at det var så vidt legen fikk tatt de målene hun skulle[:D] Lite samarbeidsvillige med andre ord... må være fra farsiden [:D][:D] Å se hvilke kjønn de er var helt umulig[&:] så vi lever igjen i uvissheten til neste UL om 2 uker Målte ikke livmorhalsen da, mente det ikke var nødvendig fordi jeg ikke har hatt kynnere. Skal til fastlegen neste uke, så han gjør det da.
Her er målene:
TV1 TV2
BPD 59 57
MAD 55 54
De sa at alt var bare bra. TV1 ligger 1% over vekstkurve, og TV2 ligger 3% under. Så det er vel så normalt som det kan bli.TV1 i hodeleie, mens TV2 i skråleie.
Har vært litt urolig fordi jeg ikke har kjent disse berømmelige sparkene...og nå har jeg fått forklaringen på det. Begge morkakene ligger på fremre vegg, så da har de en god støtpute. Derfor kjenner jeg kun bevegelser, men ikke spark enn så lenge...
[:D][:D][:D]
Her er målene:
TV1 TV2
BPD 59 57
MAD 55 54
De sa at alt var bare bra. TV1 ligger 1% over vekstkurve, og TV2 ligger 3% under. Så det er vel så normalt som det kan bli.TV1 i hodeleie, mens TV2 i skråleie.
Har vært litt urolig fordi jeg ikke har kjent disse berømmelige sparkene...og nå har jeg fått forklaringen på det. Begge morkakene ligger på fremre vegg, så da har de en god støtpute. Derfor kjenner jeg kun bevegelser, men ikke spark enn så lenge...
[:D][:D][:D]