Ultralydklinikken vs Jordmorklinikken?

Lillefrøkna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Hvilket sted er det beste? Erfaringer? :)

Begge ligger i Oslo området.

Oslo jordmor-og ultralydklinikk i Hegdehaugsveien var helt fantastiske! Vi var der både på tidlig ultralyd i uke 13 og 3D i uke 28isj. Begge gangene møtte vi nydelige jordmødre som virkelig var engasjerte og så ut til å elske jobben sin!

Også vært på Jordmorklinikken. Helt super! [emoji119] skal tilbake neste uke på første svangerskapskontroll og ny TUL. De tok så godt vare på meg! [emoji5]

Oslo jordmor-og ultralydklinikk i Hegdehaugsveien var helt fantastiske! Vi var der både på tidlig ultralyd i uke 13 og 3D i uke 28isj. Begge gangene møtte vi nydelige jordmødre som virkelig var engasjerte og så ut til å elske jobben sin!

Sniker fra juli og må si meg heeelt enig med deg! Var der på 3D ultralyd og halve opplevelsen var nesten at jordmora var så engasjert og synes det var så morsomt :P :D

Også vært på Jordmorklinikken. Helt super! [emoji119] skal tilbake neste uke på første svangerskapskontroll og ny TUL. De tok så godt vare på meg! [emoji5]
Sniker fra juli og må si meg heeelt enig med deg! Var der på 3D ultralyd og halve opplevelsen var nesten at jordmora var så engasjert og synes det var så morsomt :p :D
Så spennende :D er det noen av dere som har vært der så tidlig som uke 8-9? :)

Jeg skal også dit i uke 11 og gleder meg veldig. Dere som har vært der, hva sjekker de egentlig? Ønsker å vite at alt ser normalt ut hvis dere skjønner hva jeg mener.. må man be om det ekstra eller gjør de det automatisk?

Back
Topp