Ultralyden er overstått... :)

camilt

Første møte med forumet
Så utrolig fasinerende og se den lille på skjermen...[8|]

Jeg var vel nesten helt sikker på at det ble gutt før vi kom dit.., så når hun sa at det ble gutt var det ikke akkurat noe sjokk.
Samboer stakar satt der og prøvde og holde tårene for seg selv uten held.., Må jo bare bli litt ekstra piff i forholdet av noe sånt.
Terminen ble flyttet en uke tilbake.., så ny termin blir da 24 oktober [:)]

Ville bare få ut et lite gledesrop... :)
 
Grtulerer,gretulerer så mye med den lille pjokken dere venter da!!![:D]
He,he...dere må begynne å planlegge navn nå da!?[;)]
Er jo ikke så gæli at termin bare ble flytta en uke da,uansett så kommer han jo når han kommer...
 
Gratulerer med den lille...!
kjempe spennende og så utroli å få se den lille inne i magen.
vi var på ultralyd på fredagen, og de trodde at d mest sannsynlig var ei jente, og fikk også terminen satt den 24.okt.
gleder oss veldig! Lykke til videre dere også...! [;)]
 
Gratulerer så masse med den kommende gutten. Han kommer til å gi mye glede! Kos deg :)
 
Gratulerer så mye med den kommende gutten[:D]
 
GRATULERER med pjokken[:)]
et sp.mål...kan man tydelig se det på UL hvilket kjønn det blir...eller var det mest sannsynlig en gutt?bare nysgjerrig fordi jeg selv vurderer å spørre hvilket kjønn...!
du er 17 uker på vei nå eller?
 
Det er veldig forskjellig om de kan se kjønnet godt..
Gutten min var ikke "sjenert" i det hele tatt, så der så vi faktisk også selv tydelig at det var gutt :)
Lykke til på ultralyden :)
 
Sist gang spurte vi om vi kunne få vite kjønnet,men vi ville bare vite dersom hun så det helt tydelig...Og det så vi selv tydelig og!
Urinrøret lå ca en cm ut av kroppen,og da kunne det jo ikke være en jente.
Og ut kom det jo selfølgelig også en liten pjokk![:D]
Så om dere ønsker å spørre,kan dere jo bare si dere vil vite det om det er helt sikkert...
Litt kjedelig om det er litt usikkert og dere regner med det er riktig,og det titter ut det motsatte. Vet ikke helt om jeg ønsker å vite det denna gangen...
Min erfaring har blitt det at når du ikke vet kjønnet så er det på en måte et påskyndt middel for å få ungen ut,sånn at du får vite om det er gutt eller jente!
Men er jo individuelt det og.
 
Back
Topp