Ultralyden ble avlyst

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Æsj.. Jeg hadde stått opp, dusja og ordna meg, så ringte de fra legekontoret og sa at legen var syk. Buhu, jeg som knapt nok har sovet i natt fordi jeg er så nervøs og spent. Jeg har vært så bekymret de siste dagene, for plutselig har magen krympet! Og den kjennes helt myk ut når jeg ligger på ryggen.. Nå er jeg sikkert superparanoid, men jeg blir så stressa av alt jeg leser.. Men nå er det ikke SÅÅ lenge til tirsdag da, og jeg skal jo til legen i morgen.

Flere som opplever at magen krymper? Kanskje jeg er mindre oppblåst.. Og så er jeg veldig dårlig i magen da, det kan vel spille inn (sorry detaljer). Jeg er fremdeles kvalm, så det tar jeg som et godt tegn.

Ha en fin dag da jenter! [:)]

Argh, så kjipt da, Misin! Her var du så klar for UL etter å ha gått og ventet i spenning, og så er legen syk!! Jeg forstår frustrasjonen din kjempegodt!

Tror ikke du skal bekymre deg for mye over krympet mage, kan ikke huske at noen har nevnt det i forbindelse med abort. Siden du er kvalm i tillegg vil jeg i hvertfall tro at du kan slappe av. Men det er lettere sagt enn gjort, bekymrer meg for det meste jeg også [;)]

ja, det er litt slitsomt. Overhysterisk. [;)] Men man blir vel litt sånn når man leser så mye om hva som kan skje.. Men jeg må prøve å fokusere på å tenke positivt. [:)]

har faktisk opplevd det samme de siste dagene med litt mindre mage! den føles ikke så sprengt lenger,men jeg regner med at den bare er mindre oppblåst enn den har vært!  [:)] det er helt sikkert normalt det også! [:D]  men det var synd med den ul`en som gikk i vasken!  hvor raskt kan du få en ny da? klem

puh, så lettet jeg ble nå! Alltid godt å høre at flere har opplevd det samme. [:)] Ja, det kan nok godt være at jeg ikke er like oppblåst. I dag skal jeg til første kontroll hos legen, og fikk ny ultralyd på tirsdag. [:)] Godt at det begynner å skje litt, man føler seg litt mer gravid da, på en måte. [;)]

Back
Topp