Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på ul denne uka igjen, torsdag. Så antydning til 3 hos fastlegen, og hørte hjertelyden til to. De som evt er enegga så han ikke så godt, så det blir spennende å se. Håper på tre <3 fikk bare bilde av det han klarte å se godtBlir det 1 eller 3?! <3
Jippi!!!!!!
Det er enten 2 eller 3. Får vite mer på UL om 12 dager . Fertilitetsklinikken hadde dårligere utstyr enn fastlegen følte jeg, få fikk ikke sett så mye på embryoene i dag.Blir det 1 eller 3?! <3
Det er enten 2 eller 3. Får vite mer på UL om 12 dager . Fertilitetsklinikken hadde dårligere utstyr enn fastlegen følte jeg, få fikk ikke sett så mye på embryoene i dag.
Åj, så spennene!!Samme her! Fikk se 2 på ultralyden idag, og i den tredje fostersekken var det en plommesekk, så mulig det blir 3 stk her også Får vite mer på ny ul om 11 dager
Spennende da, Whatnow! Gleder meg til å følge deg videre.Samme her! Fikk se 2 på ultralyden idag, og i den tredje fostersekken var det en plommesekk, så mulig det blir 3 stk her også Får vite mer på ny ul om 11 dager
Spennende da, Whatnow! Gleder meg til å følge deg videre.
Tenkte det kunne vært gøy med å tråd med bilder av knøttene våre.
Slenger inn et bilde fra 6+2 Bønna er målt til 6 mm.
Ja fikk både se og høre på en, og se den andre. Den fastlegen tror er nummer tre fikk vi ikke sett så godt på. Helt fantastisk følelse <3Fikk du se/høre hjertelyd så tidlig?
Så spennende!!Da fikk vi bekreftet at det er to embryo <3