Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 145664
8+1, så ikke så mye annet enn hjertet slo og at det så greit ut.
Vis vedlegget 145665
3D bilde 11+3 (målt til 10+6). H*n lå med foldede hender og beina i kors, så det ut som. Etterhvert som gyn sjekka mer begynte h*n å bevege på seg. Hun viste meg hvor hjerte, magesekk og urinblæra var, øyne, nese og munn. Syns det var vanskelig å se. Dette var utvendig UL og jeg er litt stor av meg. Forholder meg til mens termin foreløpig, første UL satt meg en dag fram, andre fire dager tilbake.
På første UL ble spira mål til 12 mm, og fikk 8+0, nå på andre UL ble det mål til 4 cm, og fikk 10+6, tilbake 2 dager fra første UL
Vis vedlegget 145743Vis vedlegget 145744
Jeg spurte ikke om det. Har lest at det er usikkert før 14 uker, men vet flere har fått vite det fra uke 12 ca.Ganske gøy å se utviklingen på bildene. Det skjer jo så mye på kort tid. Kunne de se kjønn på siste ul eller er det fortsatt for tidlig?
Rart at vi begge fikk 8+1 når min var 17,4 mm. Det er jo litt forskjell, så ville tro det utgjorde en dag eller toIkke så klart bilde, men så det viktigste på dette tidspunktet, nemlig at hjertet slo
Målt til 12 mm og satt til 8+1.Vis vedlegget 145667
min ble målt til 1,5 8+0 så det er litt forskjell virker det somRart at vi begge fikk 8+1 når min var 17,4 mm. Det er jo litt forskjell, så ville tro det utgjorde en dag eller to![]()
Min ble også målt til 17,4 og ble også satt til 8+1 da jeg var på ultralyd.Rart at vi begge fikk 8+1 når min var 17,4 mm. Det er jo litt forskjell, så ville tro det utgjorde en dag eller to![]()
På den UL så ble jeg satt en dag frem. Det kan egentlig ikke stemme hos meg heller. På andre UL 10+6 ble jeg satt fire dager tilbake. Regner med at jeg ender på å bli satt noen dager tilbake på OUL.Min ble også målt til 17,4 og ble også satt til 8+1 da jeg var på ultralyd.
Får det ikke helt til å stemme da, med tanke på eggløsning og når jeg fikk positiv test. Vi får se![]()
Rart at vi begge fikk 8+1 når min var 17,4 mm. Det er jo litt forskjell, så ville tro det utgjorde en dag eller to![]()
Hva vil 8/3 bety?Hun sjekket på et hjul der det kom frem hvor langt jeg var kommet. Sjekket det selv også på en link jeg fant her inne![]()
Www.nsfm.No/esnurra/1.php
8 uker og 3 dagerHva vil 8/3 bety?![]()
3 dager lenger jeg da enn det ul maskin til gyn sa da8 uker og 3 dager![]()
3 dager lenger jeg da enn det ul maskin til gyn sa da![]()