Ultralydbilde

Julibeibi17

Flørter med forumet
Hallo :-)

Er det noen av dere som vet om det er mulig å få et fint ultralydbilde i uke 35? Har vært 4 ganger inn til ultralyd hittil, men enda ikke fått et fint bilde av jenta vår :( Jeg blir så sjalu på alle de som har fine profilbilder hengende på kjøleskapet osv:p Hun er alltid så sjenert når jeg har vært på ultralyd, og nå sist var hun helt vill, snudde seg hele tiden :happy090:laughing002

En får de jo ikke i helfigur lenger når en er kommet såpass langt.. så vil tro den muligheten er passert med særlig bra bilde dessverre..

Kan hende du får bilde av hun i profil, men jeg var på sjekk i dag siden min ikke sparka så mye og allerede nå var det mye vanskeligere å se han fordi han begynner å bli stor. Fikk liksom bare sett ansiktet og skuldra :) han dekker jo hele magen nå Hehe. Jeg er 28+5

Jeg var jevnt over på ul med storebror, de beste ul var uke 17-25. Etter uke 25 ble det vanskeligere og se så mye enn små deler av kroppen om gangen..

Vi var sist i uke 24, og da var det visst for sent å få bilder av hele babyen. Men legen var ikke så gira på å prøve å få fine bilder heller, og vi endte opp med noen litt utydelige bilder av hodene..

Var på 3D i uke 29, og da var det veldig vanskelig å få tydelige bilder. De beste bildene har vi fra uke 15 faktisk :) Han her ligger også med ansiktet inn mot morkaka. Men uansett tydelige bilder eller ikke, vi er fornøyde med de vi har

Fikk fine bilder i uke 18:) Men var på vekstkontroll i uke 18 med ultralyd da fikk jeg ikke noe bra bilder,hun lå med hodet ned. Spent på 3D i uke 31:)

Var nå i uke 30, 3D. Tror kanskje vi ville fått bedre bilder i uke 28 f.eks. da det var veldig trangt og han lå med armene klemt over hodet [emoji14] fikk noen nesten perfekte etter mye jobbing da ;)
Altså, kun profil og ansikt vi var ute etter. Hele kroppen er umulig så langt på vei.

Back
Topp