Ultralydbilde på internett/facebook?

sommerseth

Betatt av forumet
Nå har jo mange av oss vært på ultralyd, og mange skal om en mnd eller to. Jeg inkludert.
Vi har bestemt oss for å ikke legge ultralydbilde ut på facebook. Ikke missforstå, jeg har ingenting i mot at folk legger det ut, veldig mange gjør jo det. Men for meg ble det bilde så personlig på en måte. Men det siste ulbildet er fra uke 9+6, og det er så perfekt og fint, så jeg vil jo gjerne vise det frem!:) kanskje det føles mer naturlig å dele det her på forumet enn på facebook?:)
Hvordan er meningene her? Skal dere dele bildet her eller på facebook?:)

Jeg har delt ett bilde her, men ikke på face. Vil ikke si det på face ennå, hvis vi i det hele tatt gjør det.( er litt lei) hehe. Men jeg ville så gjerne dele det med noen, å siden ingen kjenner meg her tenkte jeg det var en fin mulighet:) hvis du skjønner hva jeg mener:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg skjønner!:) vi fikk så perfekt og morsomt ULbilde sist, enda det var så tidlig, så det er jo så stas å vise frem:)

Kommer ikke til å dele hverken her eller på Facebook. Liker ikke å legge ut bilder på nett.

Er 13+4 og har ikke tenkt å publisere noe på nettet :-) syns det er mye hyggeligere å fortelle folk ansikt til ansikt enn at plutselig alle skal gå rundt å vite at jeg er gravid.. Klart ryktene går jo uansett, så er ingen vits å si noe på face tenker jeg. Også er det hyggelig å få gratulasjoner ansikt til ansikt :-)

Jeg har skrevet på facebook at jeg er gravid, mest fordi jeg driver frisørsalong på en liten plass, og det er viktig for meg å møte sambygdinger og kunder med åpenhet rundt at jeg har vært så dårlig osv. Men det er dette med ultralydbildet jeg undres på.. :) i det ene øyeblikket kunne jeg hatt det på forsiden av VG, og i det neste vil jeg ikke det. Så jeg tror nok jeg kommer til å amgre på det om jeg legger det ut på facebook. Men jeg kommer sikkert til å legge det ut her, tror jeg:) føles mye bedre:)

Jeg vil legge det ut på facebook, men det blir etter oul :) Jeg ser på ul bilde som mitt osv, men allikevel så er det ikke noe som er ett ordentlig bilde av barnet :) Jeg har planer om å slippe bomben på facebook i morgen, er 12 uker om to dager. Så slippe sende mld, snakke face to face opplegg orker jeg ikke. familien og nærmeste venner vet før det legges ut.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kommer ikke til å dele på facebook :) Deler ikke så mye der i det hele tatt egentlig... Om jeg deler her eller ikke etter OUL, får vi se. Kommer an på feelingen :D

Kommer nok til å dele på facebook etter oul tror jeg, det må vi nesten bare vente å se... Veldig mange vet det nå uansett :)
Kanskje dele d på julaften med et koselig mage/familiebilde... :)
Tar det etterhvert :D

Vi har valgt å ikke legge ut bilder av skatten vår på nett, men heller sende mms og mail til de vi vil skal se skatten. :) Dermed blir det heller ikke ul bilde på face eller instagram. :)

Back
Topp