Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei!
Var på ultralyd denne uka, 13+0 uker målte han bebisen til, og legen ville ikke si hva han trodde om kjønn
MEN, jeg syntes det ser ut som en jente! Hva tenker dere?? Tar jeg riv ruskende feil her??
Jeg er jo ikke utdannet til dette så kan ikke akkurat ta egen vurdering for god fisk
Ser ikke helt hva siste bilde er av men det første bildet er tydelig 3 streker, så jeg vil nok tippe jente! Var slike 3 streker jeg så på min TUL, fant heller ingen liten snopp så gynekologen holdt en knapp på jente.
Jeg har også veldig feeling på jente, endte med å kjøpe et rosa antrekk på veien hjem
MEN samtidig vil man ha en form for bekreftelse av andre enn seg selv! Og legen ville ikke si noe om kjønn
Det hadde vært veldig stas da!! Har ei jente og så tre gutter fra før i den rekkefølgen.... Når minstemann viste seg å være gutt ble jenta så sur på meg at hun ikke pratet med meg på 2 dager   som om det var noe jeg hadde gjort med vilje!