Ultralyd

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Kanskje litt rart å poste denne her siden det ikke er noe jeg lurer på, men jeg ble bare så glad og ville dele dette med dere jenter[:)]

Har fått meg time til privat ultralyd om ei uke[:D] Jeg trodde jeg måtte vente lenge for å komme inn, men fikk jammen meg time neste tirsdag [:)]
Grunnen til at jeg vil på tidlig ul er at jeg har mistet før og jeg er livredd for å miste igjen, så nå vil jeg se at det faktisk er noe som vokser inni hulen min. Ikke at det er en garanti for at det går bra, men det er en garanti for at det går bra foreløpig og da tror jeg òg at jeg kommer til å senke skuldrene litt[;)]

Høres fornuftig ut, er bedre for spira at du ikke er mer bekymret enn nødvendig [:)]

ORIGINAL: ^Milla^

Høres fornuftig ut, er bedre for spira at du ikke er mer bekymret enn nødvendig [:)]

Det var det jeg også fant ut [;)] Har nok ting i hodet mitt for tiden om jeg ikke skulle gå å bekymre meg unødvendig for mitt lille knøtt[:)]

Akkurat[:)]

Og det er absolutt ikke rart å poste ting som ikke er et spm altså, her poster man alt man har på hjertet, uavhengig av om det er spørsmål eller påstander[:)]

Back
Topp