Ultralyd

Trallemor

Glad i forumet
Da har jeg vært hos lege og ble sendt videre til gynekolog og fikk ultralyd med det samme.
Er nok et par dager mindre på vei enn jeg først trodde. Han fant plommesekk og så at fosteret lå inne i livmoren. Men var for tidlig til å se hjerteaktivitet. Han mente jeg var mellom 5 og 6 uker. Jeg trodde jeg var 6+1. Jeg hadde positiv el test 30 juni. Kanskje jeg ble befruktet 1 august da sånn at jeg nå er 5+6? Han sa plommesekken så spenstig og fin ut, og det var ingen synlige tegn på at jeg kommer til å miste. Men er enda tidlig, så han kunne ikke si noe sikkert. Men han sa jeg hadde ihvertfall grunn til å være optimistisk [:)] Har fått ny time 14 september, så da får vi håpe at vi ser et lite hjerte som banker. Så lenger jeg ikke begynner å blø mer så går nok alt fint. Føler meg roligere nå ihvertfall [:)] Kryss fingrene for meg!

åh,så bra[:)]

Så flott! Håper tiden fram til 14.09 går fort!!![:D]

Jeg har også vært på ul i dag. Jeg er 5+6 men legen mente jeg var 5+2,3 dager..det va for tidlig å se hjertelyd ennå på meg å, men alt så fint ut. så ditt innlegg var nesten som å lese det jeg ville skrevet.[:)]
jeg skal tilbake på torsdag og gleder meg[:D]
vi får krysse fingrene for at alt er bra[:D]

ORIGINAL: lykkelige meg

Jeg har også vært på ul i dag. Jeg er 5+6 men legen mente jeg var 5+2,3 dager..det va for tidlig å se hjertelyd ennå på meg å, men alt så fint ut. så ditt innlegg var nesten som å lese det jeg ville skrevet.[:)]
jeg skal tilbake på torsdag og gleder meg[:D]
vi får krysse fingrene for at alt er bra[:D]

Å så heldig du er som skal tilbake allerede på torsdag!!! Har du også hatt spotting/blødninger?
Var bra alt så fint ut [:D]

såå bra at alt var bra med spiren:) håper dagene går fort fram til 14 sep :)

Var det dr.Lossius du fikk ul hos eller??

Jeg er sikker på at alt står bra til med lille spiren!! Gjør som jeg sa, slapp av i helgen og la mannen gjøre alt....hehe

Jepp det var Dr.Lossius jeg fikk ul hos. Var grei han.
Har ikke kommet noe mer blod så håper det er over og at det ikke kommer igjen!!!
Klemz

Back
Topp