Ultralyd!

Mars-mamma

Andre møte med forumet
I dag har jeg vært på ultralyd og det var gøy! Helt utrolig å se den lille tassen ligge der inne å sprelle:) Terminen ble også flyttet fra 16. til 10. januar.

Oj,så kjekt da...
Forventet nedkomst 6 dager tidligere da![;)]
Fortsatt masse lykke til i svangerskapet...[:D]

Velkommen til oss, og gratulerer med den lille..

Vi venter også i Januar, du er velkommen i "januar-klubben" også, om du vil.. vi er en kjempefin gjeng der inne[:D]

Så var det endelig min tur[:D]

Jeg har vært på screening ultralyden. Grudde meg ihel til undersøkelsen for jeg var så sikker på at de skulle finne noe galt. Heldigvis var alt bra med babyene mine. Termindato ble flyttet fra 13. januar til 9. januar. På grunn av stillingene til babyene fikk vi ikke vite kjønn denne gang. Men skal på ultralyd igjen allerede om 3 uker, så kanskje de er mer villige til å vise seg da[:D]

Heisann!
Var selv på ul torsdag sist uke.... Skal ha jente og min termin ble skjøvet fra 13. til 16. Januar. Første gang jeg var på ul...kjempespennende!! Mannen min var helt facinert...han var så skjønn! [:)]

heisann..jeg har pco syndrom og er på ultralyd veldig ofte..og det er vi glade for..hver gang er alt bra med den lille prinsessen vår som skal hete Nathalie..[:)]

Har nettopp vært på UL. For en aktiv krabat vi venter oss. Lå ikke rolig et sekund. Mye sprelling med armer og bein ja, men så innmari godt å se at den lille har det bare bra! Jordmor kalte den for en liten kickbokser[:D] he, he
Terminen ble flyttet fra den 19. til 25. januar.

Heia. var også på ul i går.. Det var kjempeherlig å se at det var liv der inne.. babyen sprella og beveget seg slik. Herlig Termin min ble flytta fra 27 januar til 04 februar.. så nå er det egentlig ikke januarbaby lengre..
[;)]

hei vi ha vært på ultralyd i dg og fikk vite at vi skulle ha ei lita jente;)
men termin ble flytta fra 26 jan til 6 feb såe e må vel gå over til feb barn :) jj

Back
Topp