Ultralyd

JMJ

Første møte med forumet
Lurer på en ting til. Er det mange som har hatt ultralyd før den vanlige i uke 17 - 18? Lurer på dette siden jeg er litt beskymret pga en spontan abort for noen måneder siden og synst det er litt lenge å vente nå!
 
Det sp.målet har jeg oxo....er i samme situasjon![:)]Leser i noen innlegg at de er på UL i uke 7 å sånn??kan man spørre om det selv å få UL tidligere viss man ønsker det??
 
Om man er bekymra på en slik måte,så kan en be om å få henvisning til UL tidligere ja!
De fleste leger/jordmødre er iallefall behjelplige med det...
Så bare si ifra at dere ønsker,så går nok det i orden![;)]
 
kan man få time til ultralyd på et senere tidspunkt, altså etter den vanlige ultralyden? Koster det mye? Regner med å måtte betale det selv...
 
Hvis du vil ha UL etter den ordinære, tar de det i uke 33.
 
Da jeg kom til legen for første gang, 4-5 uker på vei, tok han ultralyd på meg! Men det kan jo ha noe med at jeg er en kjenning av legen.. Men har hatt noen komplikasjoner, og har derfor hatt ultralyd hver gang jeg har vært hos legen, 5 ganger tilsammen. Er i uke 11 nå, ifølge legen, men etter min egen syklus er jeg 12+2 idag. Jeg skulle slippe å vente til uke 18 med ultralyd, skal i uke 12+3 og 18+3 (hvis jeg husker rett [8|])