ultralyd???

Ingen spesiell grunn i mitt tilfelle, jeg har rett og slett bare lyst til å se den lille og bestilte derfor privat UL. En del blir henvist til tidlig UL fordi de har mistet eller hatt komplikasjoner i tidligere svangerskap.

Samme som Heather. Jeg er en hermegås [;)]

jeg har pcos og kommer til å få fem ul til i løpet av svangerskapet. det er en stor trygghet for meg siden det visstnok kan oppstå komplikasjoner mye fortere og verre på de som har den diagnosen. [8|] satser jo på at alt går bra da! [:)] 

Min time koster 500 kr, men vet det er noen som tar 900 kr også. Var snakk om en jordmor som tar privat UL
her i distriktet og hun skulle visst være enda billigere.

jeg skal også på tilig ultralyd pga jeg vil vite at alt er som det skal vere.
og pga jeg er litt nysjerrig selfølgeli...hehe[:D]

jeg skal til ultralyd i kveld hos en privat jordmor på Bryne.
åhhhh glede/gruer meg :D håper alt er bra. er vell bare et svart rom og en liten reke jeg ser da men da vet jeg ihvertfall at den lever og er der inni :D

hun skulle vist være billig. skal opplyse hvordan det gikk etter jeg har vært der :D

Jeg skal på onsdag nå i Stavanger,etter å ha fått tips her inne på BV..
Grunnen min er at jeg mista for 3 år siden,å skal snart på ferie,å trenger å roe ned hodet mitt før den tid om at alt er bra den lille i magen min..[:)] Krysser fingre..=)

LilleMusMeg: få høre hvrdan d gikk etterpå da..[:)] er så kjempenysgjerrig..

Det finnes ingen grunn til å tro at ultralyd er skadelig for fosteret, det er jo bare høyfrekvent lyd... Grunnen til at "vanlig" ultralyd er i uke 17-19 er at det er på denne tida det er lettest å bestemme termin.

Jeg vil også på UL[8|] Noen som kan sende meg en PM med navn og nr til hun som driver med UL på Bryne??

Jeg fikk tidlig ul siden jeg hadde en ma forrige gang..Hjalp veldig, så jeg ikke er så nervøs at det skjer igjen![:)] Her i Oslo er privat ul Dyrt!! Fra 1000,- og oppover..

Jeg har hatt 3 SA, derfor fikk jeg tidlig UL, kunne fått ny time igjen nå i august også...

Jeg har bestilt ul neste uke, fordi jeg føler for å se at alt er bra før jeg slipper nyheten.. Sist jeg var gravid tenkte jeg ikke på alt som kunne gå galt, og ikke visste jeg om alt heller.. Men etter jeg begynte å være på bv så har jeg blitt mye mer bekymret.. [8|] Pluss at jeg er veeeldig nysgjerrig. [;)]

Back
Topp