ultralyd

Elaine

Forelsket i forumet
fått time til ultralyd 8.8 eg. gjekk egentli leiknande lett å få timen. spurte legen etter ma, å no har legen sendt henvisning til sjukehuset og eg har fått timen i posten[:D]. blir litt lenge å vente, er både skremt og spent på kva dei kan finne ut der...
er i veke 8 plus eit par dagar da, nokon som veit kva eg kan sjå da? fosteret ej jo så lite...

Jeg var på ul da jeg var 7+1. Da så du klart at det er noe der.
Et stort "hulrom", navlestrengen og en liten reke.

Men da er jo du kommet litt lengre og kommer nok til å se litt mer. [:D]

Spennende!!

Gleder meg til jeg skal på UL jeg..[:)][:)] men må vel vente til langt uti september..:/ Tia kommer til å gå så tregt fram til da...

Jeg skal på ul i morgen, kan gi deg oppdatering da![:)] Da er jeg 8+3. Tror ikke de kan se så mye annet enn at hjertet ihvertfall slår. Det er det viktigste for meg, har også hatt en ma. Så fint at du fikk tidligere ul! Man blir litt roligere da[:)]

Blir ikke mye å se når du er så lite på vei... er jo embryet enda da vet du ... folk tar jo abort til og med uke 12...  Om du skal se mer, ville jeg nok ventet til ut i oktober tenker jeg [;)] Men et ørlite mørkt hull (livmor).. vil du nok se... kanskje et hjerte som slår også ... (noe som ligner iallefall)...

Lykke til ! [;)]

får sikkert en utralyd til, til nanlig tid. hjerte bør slå denne gangen...håpe håpe...

Jeg fikk ul da jeg var rundt 6 uker på vei. Da så jeg et hulrom, en liten rar ting inni hulrommet og hjerte som slo. fikk til og med bilde med meg hjem. Du får nok se litt mer. Jeg skal til ul 21 august gleder /gruer meg håper alt går bra denne gangen.
Krysser fingrene for deg.

Har akkurat vært på ul, og så et lite embryo - et bitte-lite menneske! Helt fantastisk å se!! Du ser alt, hodet,armer,bein, og hjertet inni den lille kroppen som banker. Gled deg!![:)]

Skal på privat UL på onsdag jeg...=) gleder meg masse til å se den lille
spiren min,om alt er bra der inne..=)

Back
Topp