x1x83modell
Elsker forumet
Vært på ordinær UL idag! Var det beste jeg har vært med på[:)] Heldigvis så alt kjempe fint ut, og jordmora var veldig nøye...Fikk en haug med bilder av den lille babyen min
Terminen ble faktisk fremskyndet til 4.november! Det gjør jo ikke noe...[:D] Er så vanvittig glad bare!!!!
Hun så kjønnet...hun var ganske så sikker også, så det to ganger! Jeg trodde jo det var en gutt, og det var en JENTE!!! Ble så paff at jeg begynte å grine..var så innstilt på gutt og følte at jeg ikke kunne bli heldigere...Er nesten redd for å bli glad nå, for føler liksom alt med dette svangerskapet er for perfekt..
Er helt i min egen verden idag jeg!
Vi skal ut å spise i kveld for å feire at alt er bra så langt! [:)]
Her er et bilde av den skjønne jente med lange ben (var jordmora som sa det med beina..)
Terminen ble faktisk fremskyndet til 4.november! Det gjør jo ikke noe...[:D] Er så vanvittig glad bare!!!!Hun så kjønnet...hun var ganske så sikker også, så det to ganger! Jeg trodde jo det var en gutt, og det var en JENTE!!! Ble så paff at jeg begynte å grine..var så innstilt på gutt og følte at jeg ikke kunne bli heldigere...Er nesten redd for å bli glad nå, for føler liksom alt med dette svangerskapet er for perfekt..
Er helt i min egen verden idag jeg!
Vi skal ut å spise i kveld for å feire at alt er bra så langt! [:)]Her er et bilde av den skjønne jente med lange ben (var jordmora som sa det med beina..)