ultralyd

Gladpia81

Flørter med forumet
 Nå har jeg vært på privat ultralyd og alt stod topp til med bebisen..Var så nysgjerrig på at alt var bra at jeg måtte bare bestille.
Er man litt bekymret for at alt er vel,anbefaler jeg hvertfall å bestille time,Det koster litt,men verdt hver ei krone[:)]
Jeg var 10+3,og utrolig hva man kunne se.Hjertet slo og bebisen sprellet rundt.UTROLIG FASINERENDE[:)]

Hei..
Bra at alt sto bra til me babyen [:D]

ka det kosta sånn privat ultralyd ? he lyst ej me , e so spent på blandt anna kjønn åsso he ej so lyst til å sjå den lisje igjen hehe :) men vejt ikkje kor nærmaste slik private ultralyd klinikk e henne..

ORIGINAL: snuppa81

Nå har jeg vært på privat ultralyd og alt stod topp til med bebisen..Var så nysgjerrig på at alt var bra at jeg måtte bare bestille.
Er man litt bekymret for at alt er vel,anbefaler jeg hvertfall å bestille time,Det koster litt,men verdt hver ei krone[:)]
Jeg var 10+3,og utrolig hva man kunne se.Hjertet slo og bebisen sprellet rundt.UTROLIG FASINERENDE[:)]

Var også på ultralyd igår, 10+3 jeg også.
Var utrolig flott og se på huleboeren som nå faktisk lignet på ett lite menneske [:D]

ORIGINAL: Suki

Var det lang ventetid for å få time hos Byporten, happybody? Vet du om de har åpent lengre noen dager, og om man kan ta ul etter kl.16?

Byporten legesenter er åpent fra man-fre 08 til 21 og lørd er den åpen fra 10-16.
Jeg tror (uten å være helt sikkert) at du kan ta ultralyd frem til de stenger.
Jeg ringte i går og bestilte time, og fikk på dagen :) Så det er ikke lang ventetid ..
Kostet 750 kroner, og da fikk jeg med ett bilde også + at hun tok celleprøve på meg. 

ORIGINAL: menemenem

Hei..
Bra at alt sto bra til me babyen [:D]

ka det kosta sånn privat ultralyd ? he lyst ej me , e so spent på blandt anna kjønn åsso he ej so lyst til å sjå den lisje igjen hehe :) men vejt ikkje kor nærmaste slik private ultralyd klinikk e henne..

privat ul koster vel fra ca 700 kr.Jeg betalte 725,. jeg sjekket på internett hvor det fantes gynekologer,evt private legesentre ol.

Back
Topp