Ultralyd

k76

Betatt av forumet
Da har jeg endelig fått brev med innkalling til ultralyd [:)] Skal til ultralyd 30 mars og gleder meg veldig. La merke til at det sto på arket at dem ikke så etter kjønn, noen andre som har sett det samme? Betyr det at dem ikke forteller det uansett eller? Skal på Åse sykehus i Ålesund, noen som har vært der i det siste til ultralyd? Fikk dere vite kjønn?

De trenger ikke si det, men jeg tror ikke det er så mange som setter seg vrang hvis du spør... Kanskje de ikke gidder lete hvis det er vankskelig å se, men..... Nei, spør de jaffal!!![:D] Lykke til, UL er kjempegøy (så lenge alt er som det skal, da)!!

har vært på 3 ul på åse, fikk vite det når jeg spurte, men de så det ikke før andre gangen! [:)]

Takk, jeg skal spørre iallefall. Så nysgjerrig vettu [:)] Gleder meg veldig. Lykke til til deg også da Bente 24 [:)]

Det stod i brevet mitt at de ikke ser etter kjønn, men jeg spurte jordmor om hun kunne se etter og det gjorde hun men hun var ikke sikker så jeg fikk ikke vite likevel..

Takk for svar, jeg skal spørre iallefall så får vi se hva som skjer [:)] Kommer tilbake med oppdatering om hvordan det gikk når vi har vært ja [:)]

Back
Topp