Ultralyd

Ann

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg fikk ikke time til ul i uke 12 , pga sommeravikling og kapasitet på sykehuset.
Så har bestilt meg en privat i uke 13.

Er det noen som har hvert på ul enda? Hva fikk dere se?

Syns det er slitsomt og gå og vente samtidig som jeg ikke vil koste på flere ul av egen lommebok.
 
Hei!
Jeg fikk ikke time til ul i uke 12 , pga sommeravikling og kapasitet på sykehuset.
Så har bestilt meg en privat i uke 13.

Er det noen som har hvert på ul enda? Hva fikk dere se?

Syns det er slitsomt og gå og vente samtidig som jeg ikke vil koste på flere ul av egen lommebok.
Kjekkere å få i uke 13, da er det mulighet for å se kjønn
 
Hei!
Jeg fikk ikke time til ul i uke 12 , pga sommeravikling og kapasitet på sykehuset.
Så har bestilt meg en privat i uke 13.

Er det noen som har hvert på ul enda? Hva fikk dere se?

Syns det er slitsomt og gå og vente samtidig som jeg ikke vil koste på flere ul av egen lommebok.
Føler på samme som deg ! Har ikke fått noe svar fra sykehuset enda, over en uke siden jeg var hos legen så forventer også å få «nei» til tidlig ultralyd via det offentlige. Har lurt på hvilket tidspunkt jeg i såfall burde ta privat - vil at det skal være «sikkert» men ikke vente for lenge heller !
 
Har tatt to privat for å se om det lever, nå sist forrige uke på 7+5, kunne se hjerteslag, plommesekken og størrelse.
 
Tatt en privat bare for å se med egne øyne at det faktisk var noe der :smiley-ashamed004 Da var jeg vel 7+2 (men jordmor trodde 7+6) og kunne se plommesekk, embryo og hjerteslag (fikk høre også). Har senere vært hos fastlege og blitt henvist til OTUL. Fått time 25. august, da er jeg vel 13+1 (hvis man skal høre på fastlege og ikke jordmor). Hadde nok syntes at det hadde blitt fryktelig lenge å vente hvis jeg ikke allerede hadde vært på en privat.
 
Kjekkere å få i uke 13, da er det mulighet for å se kjønn
Har ikke tenkt over at de kanskje kan se kjønn når jeg skal på OTUL 13+1:happy: Bare sett for meg at det ikke blir før i uke 18-20. Men er det ikke ofte såpass usikkert tidligere at de velger å ikke si noe?
 
Her er fra uke 9+4 (dette svangerskapet). Snapchat-1791902849.jpg

Og her kan du se fra ultralyd av ene jenta vår, kanskje rundt 13 uker. Det var dessverre et dårligere ultralydapparat da, men kunne se både kjønn og alt det andre.
IMG_20230731_223512.jpg
 
Har ikke tenkt over at de kanskje kan se kjønn når jeg skal på OTUL 13+1:happy: Bare sett for meg at det ikke blir før i uke 18-20. Men er det ikke ofte såpass usikkert tidligere at de velger å ikke si noe?
Jo, det kan være usikkert så mange ønsker derfor ikke å si noe.
 
Har ikke tenkt over at de kanskje kan se kjønn når jeg skal på OTUL 13+1:happy: Bare sett for meg at det ikke blir før i uke 18-20. Men er det ikke ofte såpass usikkert tidligere at de velger å ikke si noe?
De så det på begge mine i uke 13. Du kan jo bare be de om å se etter og ta et kvalifisert gjett
 
Back
Topp