Ultralyd

J

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Vårspirene 2021
September To Remember
Noen så har fått beskjed om at de ikke klarer å se om det er to babyer? Eg va på ultralyd på fredag og jordmor sa hu kunne ikke se om det var flere, hu fant et frisk foster men fikk ikke komt til for å se om det var flere og på bilde så ser eg noe som ser rart ut, noen så vett ka dette kan være?
 

Vedlegg

  • IMG_20200915_202518.jpg
    IMG_20200915_202518.jpg
    18,7 KB · Visninger: 122
Ojj! Så spennende! Men merkelig at de ikke klarer å se det hvis det er 2 stk. Har ingen kloke ord å komme med. Aldri hørt om en sånn situasjon. Skal du få en oppfølgings ultralyd?
 
Ojj! Så spennende! Men merkelig at de ikke klarer å se det hvis det er 2 stk. Har ingen kloke ord å komme med. Aldri hørt om en sånn situasjon. Skal du få en oppfølgings ultralyd?
Skal tilbake 19 oktober. Har ikkje tru på at det er flere syns bare det er litt rart bilde, og glømte å spør ka det var
 
Jeg fikk samme beskjed. De ser 1 embryo med god hjerteaktivitet. Men hun kunne ikke se hele livmora og turte ikke å konkludere med 1 :wideyed:
Hun sa det kunne gjemme seg en. Men jeg har følelsen på 1, så får vi se ;)
 
Noen så har fått beskjed om at de ikke klarer å se om det er to babyer? Eg va på ultralyd på fredag og jordmor sa hu kunne ikke se om det var flere, hu fant et frisk foster men fikk ikke komt til for å se om det var flere og på bilde så ser eg noe som ser rart ut, noen så vett ka dette kan være?

sniker fra mai. Jeg har delt livmor og da ser det sånn ut når det andre rommet begynner å bli klemt til siden. Men vet ikke om det er det samme du har da. Så bare kjent ut :)
 
sniker fra mai. Jeg har delt livmor og da ser det sånn ut når det andre rommet begynner å bli klemt til siden. Men vet ikke om det er det samme du har da. Så bare kjent ut :)
Hu sa ingenting å glemte å spør, men reine me det er bare 1 foster. Men blir spennende neste ultralyd uansett :) kor langt e du på vei?
 
Hu sa ingenting å glemte å spør, men reine me det er bare 1 foster. Men blir spennende neste ultralyd uansett :) kor langt e du på vei?

ja, veldig spennende! :D Er 7 uker på vei med nr. 3 :)
 
Noen så har fått beskjed om at de ikke klarer å se om det er to babyer? Eg va på ultralyd på fredag og jordmor sa hu kunne ikke se om det var flere, hu fant et frisk foster men fikk ikke komt til for å se om det var flere og på bilde så ser eg noe som ser rart ut, noen så vett ka dette kan være?
Sniker fra mars.
Ang bildet: Det kan ligne på en muskelknute kanskje... Så iaf lignende ut til meg, jordmora sa ingenting om det før jeg spurte siden de ikke var nevne-/bekymringverdig... Hvis hun ikke sa noe om det, bør man kanskje ikke tenke så mye på det heller, er mye rart inni en kropp som ikke betyr mye :)
 
  • Liker
Reactions: J
Sniker fra mai.
Jeg hadde det samme på tul og fikk beskjed om at det kan ha vært to hvor den ene aldri utviklet seg. Vi skulle da egentlig fått tvillinger, men bare en som er utviklet og kun ett hjerteslag. Det er jo veldig vanskelig å si om du har det samme, men det er nå greit å få en ekstra ul litt senere også ☺️
 
  • Liker
Reactions: J
Sniker fra mai.
Jeg hadde det samme på tul og fikk beskjed om at det kan ha vært to hvor den ene aldri utviklet seg. Vi skulle da egentlig fått tvillinger, men bare en som er utviklet og kun ett hjerteslag. Det er jo veldig vanskelig å si om du har det samme, men det er nå greit å få en ekstra ul litt senere også ☺️
Skal tilbake 19 oktober så er spent på hva de sier da:) men er det eg tror også at den ene ikke utviklet seg eller bare at bilde ser rart ut
 
Back
Topp