B Bkno0315792 Andre møte med forumet 8 Jun 2020 #1 Hei skal til fastlegen min når jeg eg 9 + 3 de har sånn utvendig ul der , er det mulig å se noe så tidlig på utvendig ul , eller må det være innvendig
Hei skal til fastlegen min når jeg eg 9 + 3 de har sånn utvendig ul der , er det mulig å se noe så tidlig på utvendig ul , eller må det være innvendig
Stardust Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Junibarna 2019 FebbisBebbis2021 ❄️ 8 Jun 2020 #2 Bkno0315792 skrev: Hei skal til fastlegen min når jeg eg 9 + 3 de har sånn utvendig ul der , er det mulig å se noe så tidlig på utvendig ul , eller må det være innvendig Klikk for å utvide … Man kan se utvendig da ja men får ofte bedre bilder innvendig. Også kommer det an på om man er godt polstret eller ei ift hvor godt man ser
Bkno0315792 skrev: Hei skal til fastlegen min når jeg eg 9 + 3 de har sånn utvendig ul der , er det mulig å se noe så tidlig på utvendig ul , eller må det være innvendig Klikk for å utvide … Man kan se utvendig da ja men får ofte bedre bilder innvendig. Også kommer det an på om man er godt polstret eller ei ift hvor godt man ser