Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har vært på en ultralyd da jeg var i uke 10 for å sjekke om fosteret lå der det skulle. Hadde et svangerskap utenfor livmoren for noen år sieden. det var skikkelig arti å se det lille nurket...kunne se hodet og ryggraden..se hjertet slå..så lå det å "danset".
gleder meg til jeg skal på UL, skal i mars en gang jeg å. har dere tatt kontakt med jordmor selv eller fikk dere bare innkallelse?
Skal på UL 20.mars, men tenkte å bestille priv før for jeg klarer ikke vente og sambo har vakt på jobb i hele mars, forferdelig synd om han er i nordsjøen den dagen uhu.... Noen som hvet om det går å bestille priv uten å gå gjennom lege???
Dollface, Samme skjedde hos meg, jordmor sa jeg måtte ringe å høre om jeg var registrert, noe jeg ikke var...... ringte legen min og ba han sende henvisningen på nytt, uken etter fikk jeg innkallelse. Nytter å mase litt[:D] Men det er jo lenge å vente til 20. mars.....