Ultralyd

M_E

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hei dere! Skal bestille time til ultralyd i uke 12! Noen anbefalinger i Oslo? Har noen vært på familieklinikken På Marjorstua?

Anbefaler Oslo Jordmor- og Ultralydklinikk på det varmeste! Var der på tul og 3D/4D forrige svangerskap og skal dit også denne gangen :Heartred Enkel bestilling på nettsiden.
Utrolig hyggelig og dyktig dame, som virkelig gjorde det til en fantastisk opplevelse :love7

https://www.jordmorklinikken.no/

På Oslo Jordmor og Ultralydklinikk er det veldig koselig ja :) når jeg var der i forrige svangerskap hadde de ferske kanelboller :excited001 og Stine var veldig koselig!

Men, ta det med en liten klype salt om de sier noe om kjønnet... jeg fikk vite at jeg ventet en jente med 99% sikkerhet, men fikk en gutt, og min kusine fikk vite med 99% sikkerhet at hun ventet en gutt, men fikk en jente :laughing025

Har ikke vært hos andre private ultralydklinikker enn de, men jeg ville ha styrt unne de på Oslo City, de har jeg hørt mye rart om...

Skal sjekke ut Når var du på tidligul? Lurer på om hun tar 3D da og.

Var på tul i uke 12 første gang, og skal i uke 12+0 denne gangen. De tok 3D ultralyd på tul forrige gang, så regner med de gjør det på alle :) Veldig morsomt å se hvor detaljert en baby er så tidlig!

Var på tul i uke 12 første gang, og skal i uke 12+0 denne gangen. De tok 3D ultralyd på tul forrige gang, så regner med de gjør det på alle :) Veldig morsomt å se hvor detaljert en baby er så tidlig!
Ja det er fantastisk:love017:love017:love017 da prøver jeg å bestille time der

Jeg bestilte på Oslo City sist. Han som utførte ultralyden virket lei av jobben sin. Jeg var sånn 12-13 uker på vei og følte jeg nesten bare kastet bort tid og penger. Hadde omtrent hatt samme verdi å bare lytte etter hjertelyd. Har vært på ultralyd i uke 12 før på Rikshospitalet (med henvisning fra lege) og da fikk jeg vite masse om alle organene og liknende. På Oslo City fikk jeg vite at hjerte slo og at det ikke var noen indikasjon på downs. Sistnevnte ser jeg ikke på som så viktig å få vite noe om. Dessuten så styret han på med den ultralydsaken, så det gjorde vondt for meg. Nå husker jeg ikke hva legen het, og det kan være de andre legene der er flinke. Denne gangen drar jeg faktisk helt til Jessheim...

Jeg anbefaler Lundring (spesialistsenteret for kvinner) på Jessheim

Back
Topp