Ultralyd

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Satt utenfor kontoret alene i sta og var sååå nervøs og spent på om jeg ville se hjerteslag, en eller to babyer. Samtidig var jeg kvalm som faen og nervøs for at jeg skulle spy når jeg kom inn. (Vært veldig kvalm de siste 3-4 dagene).

Men jeg var bekymret for ingenting. For vi så en fin liten bamsemums med fine hjerteslag :Heartred:Heartred:Heartred Nå skal jeg ikke bekymre meg mer. Mister jeg, så mister jeg. Nå skal jeg være glad for den vesle i magen og bare nyte det at jeg ble gravid på PP1.

Er 7+1 i dag, ble målt til 6+5. Jeg går for mine målinger fram til oul siden jeg vet når el var og når jeg testa positiv på g tester.

Nå skal jeg ned i boden og hente fram gravidklærne mine fordi at stramme bukser rundt magen gjør at kvalmen bare blir verre og verre...

Vedlegg

• 72F9C924-D496-4E54-B72F-A5A500D233BB.jpeg
    72F9C924-D496-4E54-B72F-A5A500D233BB.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 33
Fantastisk!

Så hærlig, ble justert likt som deg ca men følger UL-terminen frem til OUL nå. Hadde en nye TUL to uker etter første og da hadde mini vokst helt perfekt fra sist gang og ble satt til akkurat det samme. Så får vi se om h*n vokser raskere noen uker fremover eller om det blir midten av desember som nå er satt

Få ting er så fantastisk som en vellykket ultralyd :Heartred

Takk dere! Jeg er veldig lettet og føler meg fantastisk nå :D krysser fingrene for at alt går bra framover :Heartred Nå har jeg i hvert fall bestemt meg for å ikke uroe meg mer og skal bare være glad for denne babyen i magen :)

Back
Topp