Ultralyd

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
noen som har noen tips ang tidlig ultralyd i Asker/Drammen/Oslo området? Vurderer å bestille en UL i uke 13 for å se at alt er bra, men vet ikke hvem jeg skal bestille hos :angelic:

Jeg har bare erfaring med Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim som kanskje blir litt langt? I uke 13 tar de organrettet UL og sjekker det som sjekkes kan så tidlig som føltes betryggende for meg i allefall. Jeg bor en stund unna selv, men kjørte 1time for å komme dit da jeg har lest bare positive erfaringer derfra. Han har også det nyeste utstyret så man får veldig fine bilder:)

Jeg var hos Oslo Jordmor- og Ultralydklinikk. Kjempehyggelig jordmor! Kunne ikke sett for meg en bedre opplevelse. Men dette er min første, så jeg har heller ikke noe sammenligningsgrunnlag da. Jeg har ikke fått OUL før i uke 22, så jeg er glad vi bestilte time for å se den lille rett før jul :)

Signerer, vi har vært kjempefornøyd hos Oslo jordmor- og Ultralydklinikk vi og. Var der i uke 12 sist svangerskap og nå i uke 9 og skal tilbake i uke 13. Veldig flinke jordmødre med spesialistutdanning innenfor ultralyd og fosterdiagnostikk. Veldig hyggelige, omtenksomme og engasjerte damer som elsker jobben sin [emoji4] en ekstra bonus er at man får både bilder og video tilsendt digitalt direkte etter timen [emoji7]

Jeg har bare erfaring med Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim som kanskje blir litt langt? I uke 13 tar de organrettet UL og sjekker det som sjekkes kan så tidlig som føltes betryggende for meg i allefall. Jeg bor en stund unna selv, men kjørte 1time for å komme dit da jeg har lest bare positive erfaringer derfra. Han har også det nyeste utstyret så man får veldig fine bilder:)

Signerer denne :) Absolutt verdt de ekstra minuttene i bilen! Koster 1800 men opplevelsen er visst helt fantastisk. Vi skal i januar 13+0!

Oslo jordmor og ultralydklinikk på Majorstua [emoji4]
Veldig hyggelige jordmødre[emoji4]

Signerer, vi har vært kjempefornøyd hos Oslo jordmor- og Ultralydklinikk vi og. Var der i uke 12 sist svangerskap og nå i uke 9 og skal tilbake i uke 13. Veldig flinke jordmødre med spesialistutdanning innenfor ultralyd og fosterdiagnostikk. Veldig hyggelige, omtenksomme og engasjerte damer som elsker jobben sin [emoji4] en ekstra bonus er at man får både bilder og video tilsendt digitalt direkte etter timen [emoji7]
Har du fått bilder og video tilsendt digitalt etter timen der? Det har aldri jeg fått.. [emoji4]

Har du fått bilder og video tilsendt digitalt etter timen der? Det har aldri jeg fått.. [emoji4]
Ja, det kom link på sms med en gang etter selve ultralyden, som vi kunne laste ned. Fikk ikke det sist svangerskap, men når jeg var der 15. desember var det sånn. Kanskje det er helt nytt? Jordmora virket litt stolt over teknologien [emoji6]

Ja, det kom link på sms med en gang etter selve ultralyden, som vi kunne laste ned. Fikk ikke det sist svangerskap, men når jeg var der 15. desember var det sånn. Kanskje det er helt nytt? Jordmora virket litt stolt over teknologien [emoji6]
Kanskje veldig nytt ja[emoji4]
Vi var jo der i november og da fikk vi ikke noe sånn..
Ikke rart de er overrasket over teknologien..hehe[emoji23]

Sniker fra desember.

Jeg vil også anbefale Spesialistsenteret for Kvinner på Jessheim på det sterkeste! Han er veldig dyktig og kjempehyggelig samt at utstyret er veldig bra og bildene blir veldig fine. Jeg er også fornøyd med Oslo Jordmor og Ultralydklinikk i Hegdehaugsveien men ville gått til overnevnte for TUL. Vi var der på 3D i uke 26.

Jeg fikk også link på sms rett etterpå, men vi var der 19 desember da. Ble overrasket, for mente det hadde stått på sidene deres at man fikk bildene på minnepenn. Er jo en mye kjekkere løsning nå :)

Så rart, vi var der i august og fikk med minnepenn med bilder og filmer.
Kanskje bare en forglemmelse da..[emoji4] Forrige svangerskap så fikk vi heller ingen ting digitalt etter hver time, men siste gangen vi var der så fikk vi minnekort med ALLE bildene og videoene som var gjort [emoji4]

Carsten Trolle på Majorstuaklinikken. Vært hos han i alle svangerskapene og han er veldig dyktig. Koster 1400,- for ul uke 12.

Carsten Trolle på Majorstuaklinikken. Vært hos han i alle svangerskapene og han er veldig dyktig. Koster 1400,- for ul uke 12.

Carsten er helt nydelig :) han er kjempeflink og veldig behagelig! Synst ikke han har så bra utstyr, men anbefaler han på det varmeste jeg og!

Back
Topp