Ultralyd

Margis86

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hva kan en forvente seg å se og høre? Hva synes dere om privat ultralyd? Noen erfaringer med ulike steder?

Jeg skal på ultralyd 13 april, og ser frem til det. Blir stas. Da er jeg i uke 13+ 5. Er også litt spent og nervøs selvsagt. Skal ha sånn pakke på en ul og en sånn 3D/4D på Oslo jordmor og ultralydklinikk. Vanlig ul blir da 19.Mai på Ullevål!

Jeg skal på privat UL hos gynekologen min 18/04 da er jeg 13 uker :)
Jeg har gått til han tidligere og synes han er kjempe flink og forsiktig, tar seg veldig god tid til å forklare og tid til spørsmål. Ikke sånn som på sykehus der de suser igjennom timen alt for fort ;)

Synes det absolutt er verdt å betale selv for en tidligere undersøkelse før vi deler nyheten med alle, og å få den tiden jeg selv trenger til å stille spørsmål osv :)

Jeg var i dag, 11+1, og så en sprellende og veldig aktiv baby :-D Hun sa før vi begynte at det ikke var sikkert vi fikk se noe på utvendig ul, men hun fant knøttet med en gang :-D Vi så en veldig tydelig baby, hørte hjerte, og fikk til og med sett ansiktet i noen sekunder (ikke 3d)! Helt fantastisk følelse <3

Vi var der da jeg var 13+4, helt fantastisk. Hun tok seg kjempe god tid og gikk gjennom alt av organer og målinger:) jeg synes det var vell verdt å gå på privat ul:) lykke til:)

Sist var jeg til privat ul når jeg var 13+2. Hun sjekket alt av organer at alt var som det skulle. Så fikk vi også vite kjønn :) Gjør det samme denne gang, klarer ikke å vente helt til oul :p har fått time 7.april, gleder meg! :)

Vi var på tirsdag (12+4). Fikk nøye gjennomgang av hele det lille underet, mens det sparket vilt. Ti fingre ble telt, hjertet, blæren, lårbein, nesebein, nakkefold, hodet - alt fikk vi sett og alt så helt perfekt ut. Den lille tok stadig armen opp til hodet og gripefunksjonen var visst veldig bra.
Veldig gøy! Gleder meg til neste titt. :)
Håper dere også får en fin opplevelse. :)

Hva kan en forvente seg å se og høre? Hva synes dere om privat ultralyd? Noen erfaringer med ulike steder?

Jeg skal på ultralyd 13 april, og ser frem til det. Blir stas. Da er jeg i uke 13+ 5. Er også litt spent og nervøs selvsagt. Skal ha sånn pakke på en ul og en sånn 3D/4D på Oslo jordmor og ultralydklinikk. Vanlig ul blir da 19.Mai på Ullevål!

Vi var der i dag og er veldig fornøyde. Brukte 45 min, tok seg god tid til forklaringer og gjorde målinger flere ganger :-) Vi fikk ikke vite kjønn, men presset heller ikke på å få vite det enda (vet ikke om hun hadde tippet om vi hadde ytret sterkt ønske om det ;-) Tror kanskje vi går for pakken med 3D også, var veldig hyggelig der.

Vi var på tirsdag (12+4). Fikk nøye gjennomgang av hele det lille underet, mens det sparket vilt. Ti fingre ble telt, hjertet, blæren, lårbein, nesebein, nakkefold, hodet - alt fikk vi sett og alt så helt perfekt ut. Den lille tok stadig armen opp til hodet og gripefunksjonen var visst veldig bra.
Veldig gøy! Gleder meg til neste titt. :)
Håper dere også får en fin opplevelse. :)

Tusen takk. Høres helt fantastisk ut!

Vi var der i dag og er veldig fornøyde. Brukte 45 min, tok seg god tid til forklaringer og gjorde målinger flere ganger :-) Vi fikk ikke vite kjønn, men presset heller ikke på å få vite det enda (vet ikke om hun hadde tippet om vi hadde ytret sterkt ønske om det ;-) Tror kanskje vi går for pakken med 3D også, var veldig hyggelig der.

Så bra. Da gleder jeg meg enda mer.

Back
Topp