Ultralyd

Rainbow87

Betatt av forumet
Hvor mye ser man? :) Skal på ultralyd neste uke, uktralydklinikken i Bergen. Er da i uke 13, 12+2. Hvor mye kan de se? Kan de se at så langt ser alt ok ut med fosteret? :) spent.

Hvor mye ser man? :) Skal på ultralyd neste uke, uktralydklinikken i Bergen. Er da i uke 13, 12+2. Hvor mye kan de se? Kan de se at så langt ser alt ok ut med fosteret? :) spent.

Da kan du antagelig se mye ja! Jeg var på ul i går, og da var jeg 10+ 4. Jeg så tydelig armer og bein, at fostret beveget seg, og jeg fikk se at hjertet slo. Det utvikler seg jo veldig fort på bare noen dager, så jeg regner med at du får se alt mye tydeligere. Gled deg :)

Her er 10+4, og du ser jo armer og bein. Jeg så også at den rørte på seg, og hjertet som slo var tydelig :)

H20160216_140959.jpg

Da kan du antagelig se mye ja! Jeg var på ul i går, og da var jeg 10+ 4. Jeg så tydelig armer og bein, at fostret beveget seg, og jeg fikk se at hjertet slo. Det utvikler seg jo veldig fort på bare noen dager, så jeg regner med at du får se alt mye tydeligere. Gled deg :)

Her er 10+4, og du ser jo armer og bein. Jeg så også at den rørte på seg, og hjertet som slo var tydelig :)

HVis vedlegget 162368
Åh så herlig liten bamsemums :) gleder meg ekstra nå!!

Sist svangerskap var jeg på ul i uke 12. Så utrolig masse!! En liten baby rett og slett. :)

Jeg skal på ultralyd i morra, og da skal jeg i følge menstermin være 12 uker. Legger ut bilde av hva man kan forvente å se da :)

Du ser en liten baby når du er 12 uker ja, gled deg :)

Så utrolig spennende!! Jeg skal også på tul i uke 12. Føles ut som en evighet til. Legg gjerne ut info og bilde alle dere som skal i uke 12 :D

Jeg skal ha tul om 12 dager :) Da er jeg 13 uker. Gleder meg masse!

Var på UL i går. Var da 12+3. Fikk se en liten baby. Som leet masse på seg, strakk på seg, og hun kunne til og med si hva slags kjønn hun TRODDE babyen var :) Hun ville ikke love noe, men hun hadde sin mistanke ;) Fikk vite at alt så bra ut :)

Gled deg masse ❤

Vedlegg

• 1455797545051.jpg
    1455797545051.jpg
    47,1 KB · Visninger: 43
En venninne av meg var på samme plassen i samme uke da hun var gravid.. Hun fikk til og med vite skjønnet da! Men det er ofte man ikke kan det så tidlig så ikke lurt å ha forventinger om det da :) lykke til uansett :-)

Var på ultralyd hos fastlegen idag. Fikk se en liten spretten baby som tok et par saltoer ;)

Back
Topp