Ultralyd

FrøkenElfie

Elsker forumet
Flere som skal på flere ultralyder før fødsel? Jeg skal på torsdag for å sjekke plasseringen til morkaken. Veldig spent :-) og blir jo selvsagt kos å "hilse på" mini igjen :D

Ja skal på onsdag :) blir spennende å se hvor stor han er blitt! :D

Skal og sjekke morkaka, men har ikke fått henvisning enda... regner med jeg får brev til uka! Blir gøy å få en ekstra titt :-)

Var inn denne uka (uke 32), kontroll av morkake og vekst. Morkaka hadde flytta seg dit den skal og alt så bra ut, mageboeren var faktisk bittelitt mindre enn snittet, så det lover godt. Har fått babyer på 4 og 4,5 kg før, ikke noe mål å overgå det denne gangen ;)

Var inn denne uka (uke 32), kontroll av morkake og vekst. Morkaka hadde flytta seg dit den skal og alt så bra ut, mageboeren var faktisk bittelitt mindre enn snittet, så det lover godt. Har fått babyer på 4 og 4,5 kg før, ikke noe mål å overgå det denne gangen ;)

Jeg var på ultralyd i dag :)
Min baby ligger også litt under snittet. Veier ca. 1920 gram nå i uke 32+5 :) Hva var den estimerte vekten til babyen din?

Det er ikke planlagt noe mer, nei. Så håper jeg slipper, for da er det jo noe man er bekymret for
Hadde kontroll på sykehuset med ul sånn uke 32 eller nor sånn med andre pga lite liv, det satser jeg på å ikke måtte gjenta.

Skal på mandag på vekstkontroll, da storebror var liten ( dårlig blodgjennomstrømming i navlestrengen) Ultralyden i uke 24 var helt fin, men jordmor ville jeg skulle sjekke igjen nå for sikkerthetsskyld. Gått litt ned på symfysemålene også.

Skal om to uker for å sjekke morkake og vekst.

Jeg har allerede fått en del ul pga diverse kontroller men lurte på å ta en 3D i uke 32 da er det siste sjans for å ta det. Da tar jeg med hele familien så jeg gleder meg

Skal ta 3D og 4D ultralyd i uke 34, men fikk hilse på Podden for to dager siden. Han elsker å leke hide and seek med jordmor og det hadde hun ikke tid til denne undersøkelsen så da tok hun den på ultralyden isteden for på Dopplern. Alt er som normalt, ikke noe om eller men... Men begynner å glede meg ;)

Skal inn om 11 dager på det jeg håper blir den siste (vært så mange )

Skal sjekke oksygentilførselen siden kommende storebror holdt på å dø av dårlig gjennomstrømning . Skal dit når jeg er 34 uker på vei, samme uke som han ble forløst me hasteKS , så det er litt spesielt .

Jeg har vært på 3 ekstra ul bl annet fordi snuppa var litt for lita ift snittet, men hun har vokst seg over snittet sist vi var på kontroll, så vi fikk beskjed om at vi ikke trenger flere ul :)

Koselig å få se babyen igjen da:)

Har bare hatt en UL. Og skal ikke ha flere:) Samme forrige gang. Men da betyr det jo at alt går som det skal forhåpentligvis :)

Skal inn når jeg er uke 32(29+2 nå) for å sjekke plassering på morkake. Skal også inn i desember pga fysisk knute på navlesnoren sist.

Koselig å få se babyen igjen da:)

Har bare hatt en UL. Og skal ikke ha flere:) Samme forrige gang. Men da betyr det jo at alt går som det skal forhåpentligvis :)

Jeg har kun vært på sykehuset når jeg hadde oul. Egentlig skulle jeg ikke hatt flere jeg heller.
Men jeg var så nysgjerrig på om alt stod bra til inni magen og bestilte meg derfor 3D ultralydtime privat.
Første gang fikk ikke legen tatt bilde av noe annet enn en fot. Bebbis var ikke samarbeidsvillig! Jeg fikk derfor en ny time (gratis).
På gratistimen jeg fikk sammenlignet vi vekstkurven fra første gang og fikk med oss en del bilder av lillenurket vårt :D

Jeg har kun vært på sykehuset når jeg hadde oul. Egentlig skulle jeg ikke hatt flere jeg heller.
Men jeg var så nysgjerrig på om alt stod bra til inni magen og bestilte meg derfor 3D ultralydtime privat.
Første gang fikk ikke legen tatt bilde av noe annet enn en fot. Bebbis var ikke samarbeidsvillig! Jeg fikk derfor en ny time (gratis).
På gratistimen jeg fikk sammenlignet vi vekstkurven fra første gang og fikk med oss en del bilder av lillenurket vårt :D

Så koselig!! Sikkert en spesiell opplevelse med 3D vil jeg tro:)

Back
Topp