FrøkenElfie
Elsker forumet
Flere som skal på flere ultralyder før fødsel? Jeg skal på torsdag for å sjekke plasseringen til morkaken. Veldig spent
og blir jo selvsagt kos å "hilse på" mini igjen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var inn denne uka (uke 32), kontroll av morkake og vekst. Morkaka hadde flytta seg dit den skal og alt så bra ut, mageboeren var faktisk bittelitt mindre enn snittet, så det lover godt. Har fått babyer på 4 og 4,5 kg før, ikke noe mål å overgå det denne gangen![]()
Jeg var på ultralyd i dag![]()
Min baby ligger også litt under snittet. Veier ca. 1920 gram nå i uke 32+5Hva var den estimerte vekten til babyen din?
Koselig å få se babyen igjen da
Har bare hatt en UL. Og skal ikke ha flereSamme forrige gang. Men da betyr det jo at alt går som det skal forhåpentligvis
![]()
Jeg har kun vært på sykehuset når jeg hadde oul. Egentlig skulle jeg ikke hatt flere jeg heller.
Men jeg var så nysgjerrig på om alt stod bra til inni magen og bestilte meg derfor 3D ultralydtime privat.
Første gang fikk ikke legen tatt bilde av noe annet enn en fot. Bebbis var ikke samarbeidsvillig! Jeg fikk derfor en ny time (gratis).
På gratistimen jeg fikk sammenlignet vi vekstkurven fra første gang og fikk med oss en del bilder av lillenurket vårt![]()