Ultralyd!

Så spennende!
Skal selv på UL på torsdag og veldig spent på om vi får vite kjønn:joyful:

Grattis! Så kjekt! Ei lita prinsesse mest sannsynlig. Gøy at folk begynner å få hint om kjønn.

Så gøy! Jeg var på ul selv på fredag, var 11+5 da. Har termin 20. mars. Legen sa at det var umulig å se etter kjønn nå, ettersom det der nede så veldig likt ut så tidlig. Skjønner ikke hvorfor det er så mange forskjellige meninger rundt dette :/

Så gøy! Jeg var på ul selv på fredag, var 11+5 da. Har termin 20. mars. Legen sa at det var umulig å se etter kjønn nå, ettersom det der nede så veldig likt ut så tidlig. Skjønner ikke hvorfor det er så mange forskjellige meninger rundt dette :/
11+5 kan de vel ikke si kjønn uansett siden ikke grensen for selvbestemt abort har vært...

Åhhh :/ Herregud, er det sant?! Folk er gærne :( Et barn er jo et barn <3

Hun jeg går til sier hun kan klare å se det fra ca uke 12, men ikke ser det sikkert før etter uke 14.

Back
Topp