Ultralyd:)))))

Så gøy! Grattis! Kjekt å få vite kjønn så tidlig da!!! :-D

Åhh så gøy! :D føles som en evighet til 1 juli :P

babyjente 27 Juli ♡

Ååå så bra at alt var bra! :D Og så gøy med en liten prinsesse! :)

Så gøy! :D Og utrolig artig å få vite kjønn allerede! :D

Så koselig, gratulerer med prinsesse i magen :)

Tusen takk:)

Kjenner jeg ikke tør å kjøpe noe rosa enda, men jeg håper det stemmer:)

Så nydelig. Tror kanskje du bør redigere bilder ditt for person nummeret ditt vises der....

Så nydelig. Tror kanskje du bør redigere bilder ditt for person nummeret ditt vises der....

Takk! Det tenkte jeg ikke på... Må inn på data'n for å fikse det, tar det asap :)

Skal på ultralydd idag, og er så nervøs! Hva om det ikke er noe der? Hva om noe er galt? Har ikke vært hos lege enda fordi de ville ha med på ultralydd først (er i utlandet) også lege senere denne uken. Har tatt tre prøver som alle har vært positive da.... Men veldig mange følelser nå;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal på ultralydd idag, og er så nervøs! Hva om det ikke er noe der? Hva om noe er galt? Har ikke vært hos lege enda fordi de ville ha med på ultralydd først (er i utlandet) også lege senere denne uken. Har tatt tre prøver som alle har vært positive da.... Men veldig mange følelser nå;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Det går kjempebra :-D Lykke til!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Takk! Det tenkte jeg ikke på... Må inn på data'n for å fikse det, tar det asap :)

Ser at personnummeret ditt fortsatt står på bildet, lurt å fjerne det med tanke på personvern og sikkerhet.

Ellers gratulerer :D

sendt fra mobilen via BV-appen

Back
Topp