ultralyd

anna21

Flørter med forumet
eg hva hos jordmora i dag ho hva usikker på leie ho trodde kansje at han lå med rompa ned :( skal på ultralyd til fredag for å sjekke leie for eg er 37 uker i morra :) noen som vet hva dei gjør då for siden eg er så langt på vei? bare sjekker dei å så feridg med det eller gjør dei noe meire? håper noen som vet dette merker eg begynner å bli litt enstlig for at eg må føde med rompa først :( auuuuuuuuuu :( vill føde med hode først

Noen vil prøve å snu babyen. Det gjør de helt til fødsel omtrent.

Håper babyen snur seg av seg selv. De tar målinger av bekkenet ditt for å sjekke om du kan føde i seteleie eller ikke hvis babyen ikke snur seg.

masse lykke til kjære deg! :)

Jeg tror de vil prøve å snu babyen.

Min baby ligger i seteleie . På mitt sykehus har de sluttet med vendinger. De tvinger ingen til å føde vaginalt i sete om man ikke vil, men så lenge en ikke er 1gabgsfødende så skal det etter all sannsynlighet gå veldig fint. Er du førstegangsfødende vil bekkenet ditt bli målt i første omgang. Lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var igjennom det samme for to uker sida, men da tok JM jeg går fast til feil.
Ble sendt inn på sykehuset samme dag som timen hos JM og en annen JM kjente på magen, men mente ho lå med hode ned. Måtte sitte med ctg i 15-20 min., så ultralyd som viste hodeleie. Hadde det vært seteleie, så hadde jeg mest sannsynlig fått en dato for ytre vending og/eller røntgen av bekken for å se om jeg kunne ha født i seteleie...
Men hadde nok bare måttet gå å vente på fødsel uansett, men det er kanskje forskjellige rutiner ved de forskjellige sykehusene. :-)

Jeg har ingen gode svar, men vet om flere som har født med baby i seteleie som har hatt bare gode opplevelser rundt det:) Lykke til.

Skal på ultralyd imorgen, er da 38+5. Hun turner og snur seg rundt fra dag til dag. Nekter å føde om det er seteleie, da skal jeg ha keisersnitt. Kjenner jeg blir litt sliten av at alt er så usikkert. Vil det bli planlagt keisersnitt når hun driver og snur seg hele tiden? Må man bare vente og se hvilken vei hun ligger når fødselen starter? Skal bli greit å få snakket med sykehuset imorgen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp