L litenurk14 Betatt av forumet Septembermødre <3 22 Feb 2014 #1 Var på UL nå på torsdag, fikk se en liten spire som hoppet rundt inni der.. alle vitale mål var perfekte :-D Nå håper jeg endelig at skuldrene kan senkes og jeg kan roe meg og glede meg over å være gravid:-D Vedlegg Mini.jpg 21,6 KB · Visninger: 42
Var på UL nå på torsdag, fikk se en liten spire som hoppet rundt inni der.. alle vitale mål var perfekte :-D Nå håper jeg endelig at skuldrene kan senkes og jeg kan roe meg og glede meg over å være gravid:-D
Ønskedrøm ♡ mamma til tre skatter ♡ Septembermødre <3 22 Feb 2014 #2 Så fantastisk Nå kan du nyte tiden fremover!!
Veslesnuppis Elsker forumet <3 Septembermødre <3 22 Feb 2014 #3 Morro med tidlig ul! Så godt å se at alt er bra. Veldig fint, får mere ro på seg. Jeg var også på ul på torsdag. En fin opplevelse!! Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Morro med tidlig ul! Så godt å se at alt er bra. Veldig fint, får mere ro på seg. Jeg var også på ul på torsdag. En fin opplevelse!! Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app