Ultralyd

Mammatil2

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Augustlykke 2022 ❤️
I dag fikk jeg brev fra sykehuset. Jeg skal på ordinær ultralyd 02.01. klokken 09.30 :p
Det er enda lenge til, men også godt å få vite datoen for når det skal skje :)

Jeg fikk også brev fra sykehuset idag, OUL 10.1. Det føltes plutselig veldig virkelig da brevet kom :-)

:pJa, det blir en litt neddysset jul iår :D

Hvordan fikk dere den innkallingen? Har dere vært på første kontroll?
*gravid for første gang* :-)

Liten spire 06.06.14

Hvordan fikk dere den innkallingen? Har dere vært på første kontroll?
*gravid for første gang* :)

Liten spire 06.06.14
Jeg har også vært hos legen. Hadde ikke kontroll, men skulle bare si ifra at jeg var gravid og få søkt om fødeplass. I Oslo er det så fult på sykehusene i sommermånedene, så det lønner seg å være tidlig ute om man har preferanse om fødeplass :-)

Det er sikkert for modig å håpe på en OUL før jul:P men håper værtfall å få vite kjønnet før jul:D

Sent from my iPhone using BV Forum

fikk også brev idag =) 07.01 :D
virkjer så lenge til hehe, men nå er det snart juleforbredelser og jul og slikt så da går tiden fort

Det er sikkert for modig å håpe på en OUL før jul:P men håper værtfall å få vite kjønnet før jul:D

Jeg også håper på OUL før jul, hadde vært så gøy å kunne fortelle kommende oldeforeldre med en rosa eller blå gave eller noe.. Har termin 1./2.juni, så jeg kan jo håpe :))

Det fikk eg og :) 13 januar ..

Takk for svar :-)
Hvor mange uker er dere når dere skal på ul? Jeg er 7+1 i dag, hadde jo vært utrolig gøy å få vite det før jul og nyttår :-)

Liten spire 06.06.14

Så moro skal til svangerskap kontroll på uke 8 synes det er lenge til, irritert på legen som ikke gjør noe

Takk for svar :-)
Hvor mange uker er dere når dere skal på ul? Jeg er 7+1 i dag, hadde jo vært utrolig gøy å få vite det før jul og nyttår :-)

Liten spire 06.06.14
Jeg er 18+4 når jeg skal på UL

Jeg er tydeligvis bare 17+5 når jeg skal på UL. Men men, skal ikke klage på at jeg fikk komme inn litt tidligere :D

Eg e 19 uker på oul ;)

Tror jeg må til å få ut fingern og bestille meg time til kontroll. Gleder meg masse til å få vite dato for oul:)

Back
Topp