Da har nedtellingen til ultralyd startet <3 Vi skal på tidlig ultralyd 11 september. Da er vi 11+3.. Krysser fingrene for at alt er som det skal med babisen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har nedtellingen til ultralyd startet <3 Vi skal på tidlig ultralyd 11 september. Da er vi 11+3.. Krysser fingrene for at alt er som det skal med babisen
Spennende. Har dere bestilt privat?Da har nedtellingen til ultralyd startet <3 Vi skal på tidlig ultralyd 11 september. Da er vi 11+3.. Krysser fingrene for at alt er som det skal med babisen
Vi fikk først time 20 august! Ville da vært 9+4 Men jeg ville heller ha en litt senere, da ser vi mer, så kan de sjekke litt flere tingVi skal på første UL uke 9 tenker jeg
Slutten av august tipper jeg
Ja Vi skal til smestad gynekologeneSpennende. Har dere bestilt privat?
Vi fikk først time 20 august! Ville da vært 9+4 Men jeg ville heller ha en litt senere, da ser vi mer, så kan de sjekke litt flere ting
Vi må betale for de selv, så derfor valgte vi kun 1 tidlig ultralyd! Men skulle absolutt ønske jeg kunne fått flere Ettersom jeg har et friskt barn, enkelt svangerskap og enkel fødsel bak meg, fikk jeg så vidt time!Blir nok ca 9 , ca 12 og deretter OUL på oss Er så redd exu eller ma desverre.
Vi må betale for de selv, så derfor valgte vi kun 1 tidlig ultralyd! Men skulle absolutt ønske jeg kunne fått flere Ettersom jeg har et friskt barn, enkelt svangerskap og enkel fødsel bak meg, fikk jeg så vidt time!
Har du hatt Exu og MA før?Vi betaler 1100,- pr. gang til privat gyn. Hadde vi bare hatt en tidlig UL ville jeg også drøyd til ca 12 uker
Har du hatt Exu og MA før?
Jeg skjønner akkurat hva du mener! Hadde 1 MA oppdaget i uke 9, som ikke hadde vært i live siden uke 7. Det var ikke gøy men ble fort gravid med vesla igjenBare SA. Et par i familen har hatt exu (min mor ble akutt dårlig). MA er også mitt verste mareritt, greit å følge med på om livet utvikler seg. Det er helt sikkert ikke behov så hyppig tid.ul men jeg føler det er riktig for meg som førstegangsmamma
Jeg skjønner akkurat hva du mener! Hadde 1 MA oppdaget i uke 9, som ikke hadde vært i live siden uke 7. Det var ikke gøy men ble fort gravid med vesla igjen
Enig.. vil også tiden skal gå, men samtidig vil jeg ha mer sommerSå kjekt Synes og det er lenge å vente. Har ul 19 august og er da 7+6 =) Hun mente at det var perfekt for å ta målinger og hjertelyd Også har jeg lyst å gå på ny i uke 14. Vil at tiden ska gå fort Men samtidig vil jeg at sommeren ska vare. Og vil ikke bli dåååårlig
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi skal på første UL uke 9 tenker jeg
Slutten av august tipper jeg