Ultralyd

Bebi86

Betatt av forumet
Jeg var hos legen min når jeg var i uke 8 (er i uke 10 nå) og hun sa hun skulle bestille ultralyd til meg og at jeg skulle få brev i posten om hvilken dato de hadde satt opp for meg, sånn at jeg kunne bytte hvis det ikke passet. Jeg har enda ikke fått noe brev, begynner å tro at hun har glemt det, hvor lang tid tok det før dere fikk innkalling om dere har fått time?

er en uke siden de sendte for meg, men har ikke fått noe i posten!
sistgang fik jeg bare en henvisning også ringte jeg selv å ordna time! likte igrunn det bedre

Kom ca 1 uke etter legen sendte henvisning.

Jeg var på første kontroll på mandag, og fikk brevet om ultralyd i posten i dag! - Henvisning fra legen her går elektronisk..

Jeg ringte legekontoret i dag og de sa de hadde sendt..kanskje bare det går litt tregere på St.Olavs. Syns det tar så lang tid, jeg vil vite når jeg skal dit, må jo bestille flybiletter også..

Jeg fikk brevet to dager etter å ha vært hos legen :-) Legen sa til meg at om jeg ikke hadde hørt noe fra de (sykehuset) iløpet av én uke, skulle jeg ringe henne (legen), så skulle hun ringe direkte til sykehuset :-)

Om det er ordinær ul timen du venter på så er det ikke sikkert de sender den ut før etter uke 12. Så jeg ville ringt dem og hørt :) om de har fått papirene fra legen din så har de nok satt deg opp på en time :)

Jeg ringte og de sa hadde sendt brevet for to dager siden, og jeg har fått time 15 oktober. Men jeg kan ikke før 29 oktober pga skole :/, blir seint men det ordner seg :D 

Syns dette er veldig forskjellig.. Var hos legen på mandag og ikke hørt noe enda (er ikke lang tid det da) Men sist gang jeg var gravid fikk jeg svar 2-3 dager etter legetimen..

Var hos legen for over tre uker siden.. Har ikke fått time enda. Var hos jordmor på tirsdag, og hun mente at det sannsynligvis ikke var sent henvisning likevel siden det hadde gått så lang tid, så hun skulle ordne det. håper den kommer fort nå...:)

Back
Topp