Ultralyd

lillebaby<3

Første møte med forumet
Hei,
er det noen som vet hvor man kan ta ultralyd i Ålesund, bortsett fra Medi3?
Har ikke time før i slutten av april - å det er alt for lenge å vente........ :D

Det er jo sykehuset da.... De er svært flinke der altså :)
Skal dit selv i begynnelsen av April nå. Jeg kommer lettere inn, fordi jeg har vært gjennom prøverørsbehandling, så jeg bare ringte opp på avdelingen der.
Tror du må gjennom fastlegen din for å komme inn på sykehuset...

Er du langt på vei eller? :)

Bare 5 uker... Lettere hysterisk å nærvøs pga av spontanabort i juni :) var da 7 uker på vei. Er det normalt med rosa utflod?

gynekolog ipsen,på daaeskogen har ul. og frisksenteret på moa og mrklinikken på daaeskogen har ul. men det er privat da så du må nok betale ;)

Kan anbefale Ipsen på Daaeskogen og han var også den billigste jeg klarte å finne. Der koster det 700 (men siden jeg hadde hatt blødninger fiksa han så jeg bare betalte egenandel som går på egenandelskortet) Med henvisning fra lege betaler du også bare egenandel. Hvis du har rosa utflod så si det til legen din,kanskje han er snill og henviser deg. På MR-klinikken tar de ikke tidlig UL, de tar kun etter uke 12. På Medi 3 gjør de det, men der koster det 1100. Og der var ganske fullt, så ble litt ventetid, og en gynekolog jeg ikke har hørt om før :P Så bestemte meg fort for å bruke Ipsen. Han er dansk, men snakker tydelig, jeg skjønner vanligvis ikke dansk :P Og han er flink og hyggelig.

Jeg har faktisk Ipsen som gynekolog. Visste ikke at han har UL. Jeg er 6 uker på vei nå, og har lyst til å ta tidlig ultralyd. Er det noen som vet om han gjør dette?

Back
Topp