ultralyd

MomToTwins

Blir kjent med forumet
Var på ultralyd i dag *kjempe spennende* fikk sett prinsene og heldigvis stod alt bra til. Desverre er livmorhalsen enda mer forkortet, dog med bare et par mm men det var alt for Mye ifølge legen og visst det fortsatt bare ble kortere kom jeg til og bli innlagt, håper virkelig det ikke går så langt. Skal inn til ny kontrol om en uke. Baby A: ca.645 g og baby B: ca. 715g

Så bra at alt stod bra til med prinsene! :-)

Skummelt det der med livmorhalsen da, mitt tips til deg er å ta det heeeelt med ro, for det er mye bedre å ta det med ro hjemme enn på observasjonsposten på sykehuset.
Jeg hadde høyt blodtrykk med førstemann og ble på slutten lagt inn pga det, og jeg synes det var helt pyton. Mye bedre å ligge å slange seg på sofaen hjemme og kunne se på tv etc. på sykehuset jeg lå hadde de ikke tv på rommet en gang. :-s

Uff ja, kan tenke meg det er noe herk.. Skal hvertfall gjøre alt hva JEG kan gjøre selv for og forhindre det :)

godt guttene dine koser seg i magen din, men du får ta det heeelt rolig så de får kose seg der i mange uker til ;) 

Ja de får ikke lov til og komme ut derifra med det første nei heheh Mor her har sakt at de får bare vente med sin ankomst :)

Back
Topp