ultralyd :-)

*moonpie*

Glad i forumet
da har vi også vært på ultralyd og vi venter en frisk liten gutt :) termin ble 9 juni og jeg er i dag 18 +5 ut i svangerskapet. men når jeg skriver inn ny termindato her inne så sier allverden at jeg er 18+1 eller noe. hvorfor er denne feil? jeg har også fått 50% sykemelding på grunn av ryggen. skal snart til fysio så håper han kan hjelpe litt!! men vi er veldig fornøyd med lille <3 vi fikk ny time fordi han var så aktiv så hun fikk ikke sjekket hjerte godt nok følte hun :-d så bonus ul på oss;-);-) jippi>

Gratulerer med en frisk liten gutt :) Jeg klør meg i hodet selv av disse terminkalkulatorene, for ikke alltid det stemmer.

GRATULERER MED EN PRINS:)

Gratulerer med gutten =D

Så moro med en gutt :)

Har også grublet litt over disse terminkalkulatorene og synes det er rart at bv og nett generelt ikke samsvarer med legen terminkalkulator.. Jeg skulle lage ticker, men den viste at jeg var nesten en uke kortere på vei enn hva ul og legens kalkulator viste.. Merkelig...

takk for gratulasjoner! ja blir ikke klok på disse termin greiene nei :-\

Gratulerer med gutt i magen. Jeg har termin 6. juni og er i dag 18+4, så da er det riktig at du er 18+1. Hos jordmor regnet hun ut på onsdag og da var jeg 18+2, om du skjønner.

Et svangerskap regnes som 40+2 så da er det bare å regne ut :)

Gratulerer med lillegutt! ;)

Skinnende Perle skrev:
Gratulerer med gutt i magen. Jeg har termin 6. juni og er i dag 18+4, så da er det riktig at du er 18+1. Hos jordmor regnet hun ut på onsdag og da var jeg 18+2, om du skjønner.

Et svangerskap regnes som 40+2 så da er det bare å regne ut :)

Nope, et svangerskap regnes som 40+3, 40+2 regnet de med før :)

Gratulerer med gutt i magen! :D 

Her blir det også 2 dagers forskjell på termin på nett og den jeg fikk hos legen, selv om jeg skriver inn samme termindato...

Malin - Juni 2012 skrev:
Gratulerer med gutt i magen! :D 

Her blir det også 2 dagers forskjell på termin på nett og den jeg fikk hos legen, selv om jeg skriver inn samme termindato...

Jepp, det gjør det her og. Det er nok mest fordi det systemet henger etter, og regner med 40+2. Og så er det skuddår i år, og det er nok ikke lagt inn i terminkalkulatoren :) Så derfor blir det 2 dager forskjell.

gratulerer med en liten lillebror i magen!  og så kjekt med en UL til da! 

Gratulerer :) 
Fikk samme svar hos jordmor i dag jeg oxo, dom regner etter 40+3 og disse stedene bruker nok det gamle enda, oxo var det dette skuddåret samtidig....

skjønte ingenting nå jeg :-P så hvis jeg har termin 9 juni som hun sa på ul hun sa på ul så burde hun vel gøy.ha rett når hun sier rett etterpå at da er du 18+ 5? dette er ikke lett nei :-\

Gratulerer

Back
Topp