Ultralyd

bakemamma

Elsker forumet
14.30 skal vi på UL i dag :-D
Er kjempespent på å se hva vi venter, og få se den lille alien vår igjen :-)
Måtte også love guttungen å ringe han etterpå, for han ville så gjerne vite om han får lillebror eller lillesøster. Han håper veldig på lillebror ;-)

Åå, så spennende! Gleder meg på deres vegne :) selv var jeg så spent at jeg nesten ikke fikk sove natten før.. Hehe:) Gleder meg til å få høre!

Spennende! Masse lykke til :) :) Gleder meg til oppdatering.

I morgen er det vår tur =oD

Vi venter spent på oppdatering fra ultralyden :-D

Da var vi hjemme igjen :-)
Alt var bare bra med den lille. Koste seg verre så det ut til. Strakk seg veldig, og dansa rundt. Når det kom til kjønn kunne ikke jordmora si noe sikkert, så vi får smøre oss med tålmodighet.

Jeg skal forsåvidt tilbake rundt uke 32 igjen, fordi jeg er overvektig og da er det vel med tanke på stort foster.

Er veldig fornøyd med UL i dag. Og jordmora var litt ekstra grei fordi vi måtte vente så lenge.. Da slapp vi å betale for bildene ;-) Ikke at det hadde gjort noe da :-p

Imogene:
Skal nok kose oss veldig :-) Gleder meg bare til sparka kjennes på utsiden nå :-)

Fikk forsåvidt ny termin til den 27. april. Det er bare en dag fram :-)

Gratulerer med vel overstått UL, spennende å se hva som hjemmer seg i magen etterhvert :)

Så bra a det gikk fint, spennede å få vite kjønn da kansje på neste ul

Takk begge to :-D
Kanskje vi får vite kjønn neste gang, eller kanskje vi bare venter til dagen kommer for fødsel... Enda litt tid igjen :-)

BlackBeauty skrev:
Gratulerer med vel overstått UL, spennende å se hva som hjemmer seg i magen etterhvert :)

Typisk at en ikke så kjønnet

Back
Topp