Ultralyd!!!

Juni08/mars2013

Flørter med forumet
Noen som skal bestille ultralyd før uke 12??  Er litt usikker om jeg skal det, men har litt lyst =)

Jeg skal til legen på mandag, håper at han henviser meg videre til ul da =) har hatt sa tidligere så vil gjerne se at alt er bra

Vi skal :D Så hvis noen vet om noen steder i østfold så si gjerne ifra:D

Nei. 

Ingen ultralyd før den ordinære :)

Har allerede bestillt. Skal mandag 14.nov kl 16.30. Om ting ikke har gått gale :)

Legen  min har UL utstyr på kontoret, så her blir det UL på første kontroll som er når jeg er 10 uker.
Hadde nok ikke bestilt det om han ikke hadde hatt det heller.
Er litt mer rolig nå med andremann enn med førstemann.
Da trur jeg at jeg haddde 3 tidlig UL.

Ja har lyst til det selv =) Skal til legen på tirsdag så skal høre med han. Vil bare vite at alt er bra =)

Hvis det klaffer denne gangen så har jeg lyst på tidlig ul sånn rett før jul! Er så koselig å vise ul-bilder til familie og venner og selv vite at det lille krapylet svømmer rundt og koser seg;o)

håper jeg får henvisning.... har egentlig krav på tidlig ul pga exu i august....

Jeg tror kanskje jeg kommer til å få det på grunn av terminbestemmelse. Jeg sluttet nemlig med p-pillen for ca 2 mnd siden, og har ikke fått mensen før jeg ble gravid. Så jeg er noe usikker på termin, selv og jeg kanskje tror 1. juli, siden jeg trodde jeg hadde EL 9. okt. Men er veldig usikker, har lyst på UL for å være sikker..

Kun den ordinære UL her.

Vet ikke helt hvordan det blir her i gården.. Får se hva legen sier neste tirsdag. Innerst inne så håper jeg å tidlig ul pga at jeg har mistet to ganger nå.. Men blir vi egentlig noe roligere i kroppen av ul?

Ja, jeg skal definitivt på tidlig ultra. Må bare se om alt er som det skal...

Skal på ul fredag 11.... Gleder meg masse da er jeg ca 7 uker. Vil bare se at alt er som det skal... Har vert det med di to andre og;)

Back
Topp